July 31, 2011

~ LONTONG di pagi Ahad ~

Selamat pagi Ahad,... :)


Aku dah breakfast.. korang macamana?? tapi biasalah breakfastnye agak lambat sket sebab ari Ahadkan..almaklum ler..ngehehehe~ So, ape yg korang breakfast pada hari Ahad ne, ditambah lagi breakfast yang terakhir dalam bulan ne dan akan bertemu 'breakfast' lagi sebulan yang akan datang... hehehehe~ Kalo ikutkan aku tingin nak makan nasi lemak mak terchenta aku buat..tapi nampaknye majoriti lah menang sebab King of the family aku (abah) tambah lagi disokong dengan adek2 yang lain, dah siap2 beli barang semalam untuk buat persiapan masak LONTONG ~ Hampa lah lagi den! :P


Apepun,..udah kenyang dah.. Blluurrrppp.. Alhamdulillah.. udah kenyang ne baru nak update entri untuk arini.. nak tau ape tu lontong??? silalah view gambar bawah ne yerk.. :) gambar ihsan dr En. Google.. aku dah snap gambar pakai phone tp maleh plak nak upload kat komputer ne so ape lagi..En. Google yang berjasalah yang menjadi pembantu nye... Mekaseh En. Google ku~


Inilah LONTONG...urrmm... sedap...!! lagi2 mak aku yg buat.. :)

No comments: