July 05, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 19 (5 Jun 2011)

"Jenis Manusia yang menarik perhatian anda"

Ngehee...arini aku update post ne kat opis..masa rehat..dalam bilik boss aku..hahah.. sempat seyh! sebab kat komputer aku social networking kne block plak..hampeh! nak update malam ne takot xsempat sebab lepas opis hour ade gather2 ngan budak2 ex-project department aku.. So, memandangkan aku pun xde mood nak makan aku ley luang sedikit masa yang ada ne update tugas untuk arini..hihihi...

So, back to the topic that supposed to be updated today... 'Jenis manusia yang menarik perhatian aku??.. ermm... aku prefer yang macam dalam gambar kat bawah ne...

Okay,...manusia yang menarik perhatian aku ialah mereka2 yang digelarkan sebagai Funny Peoples... which is..mereka semua ada sense or HUMOR...


Kenapa aku aku kata macam tu?? sebab mereka inilah yang akan sentiasa membuatkan aku serta orang2 lain mampu untuk tersenyum dan happy walaupun dalam diri masing tersirat 1001 masalah atau keduakaan yang melanda... Aku senang dan mudah rapat pada mereka yang sentiasa mengukirkan senyuman diwajah mereka dan senyuman itu adalah senyuman yang ikhlas dan bukan dibuat2.. nghehehe ~ macam kat bawah ne... :)

So, kesimpulannya.. Senyum..tak perlu kata apa-apa.. hehehe :)

No comments: