July 01, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 11 (27 Jun 2011)

"Gadget yang anda ada"

sebenarnya,..aku xbape nak expert sangat dengan mende2 gadget ne.. ape menatang pun aku xbape reti sebenarnya..yang aku tau ialah macam alat teknologi yang bersaiz kecik..maybe kot.. kalo aku tersalah, kawan2 tolong betulkan yer.. :)

Setakat ni yang aku mampu pikir gadget yang aku ade kot2 la kan ne di panggil gadget..huhu..

1)Ne ha,.. enphone aku.. gadget ke?? bedal jela labu..hahahha.. yang aku tau kira ada jugelah teknologinya sebab de 3G, GPS, WiFi..etc... kira oklah kan...

2) ne aku rasa gadget gaklah..Laptop ACER Aspire 5550 tp dah nazak dah..sebab screen laptop aku udah rosak.. sayang beb! dari zaman aku blaja dlu..ade lagi kat bilik aku neh ha..dah berhabuk dah..

Tanya kedai katanya suh beli baru jela..huhuhu.. adoyai,.. PC kat umah baru 4 bulan lepas rosak dan baru tkar set PC baru siap flat screen lagi wooo~ aku gak bayar.. jadi kne tunda dlula nak ganti notebook baru.. kalau boleh by end of this year aku nak beli notebook kecik tu.. senang mau angkut sana-sini kan..

Moga aku dapat tunaikan hasrat beli notebook kecik by end of this year ye..amin~ :)

No comments: