July 30, 2011

EHSAN...???? Sape tue??????

'Se..lamat Pagi Cikgu!'

pssttt... Sila baca dengan nada Si Budak Ehsan dalam cite Upin & Ipin tu... Ngehehehe... kat sini ade sape2 yang xkenal Ehsan, sila angkat bulu kening masing2.. huhuhu.. Nak tau sapekah itu Ehsan?? sila view gambor bawah ne yer... :)

Bukannye ape,...Aku pun sudah biol dengan penangan anak buah kesayangan aku yg sorang tu... giler bebenor dengan citer Upin Ipinnye.. Kat umah je udah melambak2 dvd Upin ipin ne.. asal nak minum susu ke, nak tdo ke sume nak tayang Upin ipin dia...

Nak dibuatkan cerita skang ne boleh dikatakan setiap ari aku temankan si kecik Sara ku tu nengok Upin Ipin kat henphone aku ne.. seb baek kat umah de wifi, jadi dengn senang lenangnye aku meneman si kecik tu atas katil sampailah mak long dia yg tetdo selalunya..hahahah... tapi syiok gakla tengok citer Upin Ipin ne..even though aku ne bukan kategori kanak2 Ribena, tp still boleh layan dan enjoy ngan citer Upin ipin ne.. aku rasa bila nengok citer Upin Ipin ne buatkan aku xsemak kepala dengan citer2 yg heavy.. dengor sore karakter2 yang ada dalam citer Upin ipin ne buatkan aku senang hati dan Enjoy!

Pada sape2 yg masih xtau lagi Pasal Upin Ipin even though korang tu udah bebesor katanya, tryla tengok.. sebab buat korang rasa cam jadi budak2 balik jer..kan Ipin kan..kan...
Ipin kata,.. "Betull,..Betull,..Betull..." hehehehe ~

No comments: