July 04, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 12 (28 Jun 2011)

"Apa yang ada dalam beg mekap anda"

Aku ne sebenarnya jarang sangat nak bermake-up ne.. prefer natural sudah.. aku kalau nak g keje/permulaan hari je aku make up..then bila dah lepas sembahyang zohor sume memang xde touch-up2 da..huhu..biar muke suci dan bersih dengan air sembahyang..heheheh ~

Tapi xbermakna aku xbawak barang make up ke hulu-ke hilir... bagi aku simple je,.. yang penting ade 3 mende je..

1) Compact Powder
2) Blusher
3) Lipstick

..haa... sket je kan..tu jelah yang paling simple aku bawak.. kecuali ade occasion atau event baru aku touch up giler2 nye sampai aku sendirik naek rimas..huhu.. quess what?? kekadang kalo tetinggal barang make up aku kat umah masa nak g keje pun aku xde kisah pun,..huhu sebab rasanya mende tu xbape penting bg aku.. cukupla sesimple yang boleh dengan naturak beauty..hehehe..

~sekian, terima kasih..~

No comments: