July 28, 2011

Histeria Bola.....

Bola..bola...bola... as usual kalo de bola je sume orang cam orang giler jerk..cam kne histeria pun ade... aku ne xdela minat fanatik gler2nya pasal bola ne.. tapi aku layan je kalo dah xde mende nak buat dan sume org dok ngadap mende alah tu je depan tb aku pun layan skalila...silap2 mulut aku lagi bsing cam td... hahahaha... bukannye ape, masa Malaysia dpt masukkan 1gol td, xsemene2 aku dengan ramai dak2 bujang pempuan atas umah aku ne dok menjerit2 tetiba... adoyai, berderau jantung den! naseb baeklah aku tengok tb dan tau sebab nape diorg tu terpekik cam org ilang akal je atas umah tu... rupenye penangan bola sepak...hahahah... kekdang gler gak ek kalo melayan bola ne... hahahaha.. apepun aku enjoy malam ne punya permainan, sbb at least malaysia adalah gak masuk gol.. kalo xde langsung lagilah haru biru kan..kan.. apepun diorg dah lakukan yg terbaek dan mungkin bukan rezki diorg kalini kan.. nak buek camne lagi, sbb diorg pun dah work harder atas padang tu... yg pemain spore tu xyah ckaplah... sbb cam haram sket... action je lebey... mengong!.. apepun all the best utk pasukan bola sepak malaysia... peace ya!

No comments: