July 04, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 14 (30 Jun 2011)

"Perkara menarik yang anda lakukan hari ini.."


Perkara menarik yang berlaku ek?? Ari kames mase tu...ape ek??

Aaahh!! baru ingat..perkara menarik ialah bila dapat berita daripada manager aku yang kitorang dah dapat result report untuk Surveillance Audit ISO9001:2008 Company yang diberlangsung pada 28-29 June 2011 ari tu...30 June plak keluar keputusan keseluruhan kot2 ade Non-Conformance yang nak kne rectify balik sebelum company kitorang qualified untuk sambung cert. ISO tu..


The Good News is... tahun ne.. Group team Audit aku dah buat kerja dengan baik dan success sesangat sebab xde major mahupun minor NC tu...so this year kitorang dpt ZERO NC dan observation less than 10 jerk..tu pun hanya suggestion drp auditor untuk buat coni

tinual improvements... aku telah khabarkan berita gembira ini kepada Managing Director Company dan ayat yang keluar dari mulut dia ...

"Congratulations! You've done a good job!"

Ngahahaha ~ akulah yang paling hepi sebab walaupun status aku just Deputy je, tapi Last Internal Audit aku Lead Auditornya dan semua update aku yang buat,.. aku yang chased everybody untuk complete kan sume documentation.. Alhamdulillah, semuanya berbaloi2.. 1 kepuasan untuk aku pada hari tu... :)

No comments: