July 13, 2011

..Busy2 week n back to work!..

Erm.... ke'busy'an telah melanda di tahap maksima... adoyai~ rasa kesian plak kat cik Lassie Rose aku ne.. di saat followernye telah hampir ke 100 orang.. aduuhh!! segmen pun manyak yg dah terlepas...sebab aku dah kembali kepada rutin keje aku yang dlu.... nak tau pe?? meh tengok gambar bawah ne korang akakn tau kesibukan aku disebabkan ape...

Inilah dia,.. apartment di M'tiara Larkin setinggi 20 level (termasuk roof top) untuk aku dan bos aku wat inspection.. bermula dengan hari isnin lepas aku dah start climbing building ne guna tangga oke! sebab lift wat hal plak..lif plak bukan lif biasa tu..lif yang macam ngok ngek macam naek roler coaster tu.... wadduhh! dengan ini juga aku berharap kilo weight aku akan berkurang dengan mendadaknye secepat mungkin..wakakaka~

keje aku ialah menge'check' defects yang ada dlm nuilding yang still under construction.. aku assist boss aku and at the same time aku gak menconteng2 dinding dengan kapur/marker merah (pangkah beso2..huhu).. So, issue surat bg kat main-con untuk rectify dan repair semua defects tu...

Sebenarnya, aku ngah bersiap2 ne... jap gi dah nak gerak ke site... singgah jap kat blog terchenta aku ne.. aku rindoo kamuu blog aku!!!...adoiyai~ boss dah datang.. masa untuk pakai boot aku yang macam kat bawah ne....

Inilah boot saya bila saya ke site... huhuhuhu~

Oke2.. adios!

No comments: