July 01, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 9 (25 Jun 2011)

"Perasaan Anda Hari ini..."

Oleh kerana post ne supposed to be updated pada 25 Jun 2011, maka nak xnak aku knelah flashback ape perasaan aku masa hari Isnin yang lepas bersamaan 25 Jun 2011.. Ape jadik ek???

Actually masa hari tu aku betul2 tersangat2 STRESS + KELAM KABUT + SERABUT!

Nak tau kenapa aku rasa cam tu~ sebaba... ade 2 mende penting yang aku kne prepared untuk hari yang sama dan juga keesokkannya...

1) Sebab aku xsiap lagi Script Speech untuk Project 10 Toastmasters Club aku.. erm,.. padahal malam tu aku dah nak kne present..sebenarnya tajuk dan idea tu dah ada..cuma aku xdraft kan by hand ape nak citer... Last minutes as usual dekat opis baru aku buat.. Weekend xsempat buat sebab aku xbape sihat plus dengan exhibition kat Persada tu... tapi, finally Alhamdulillah semuanya berakhir dengan baik dan jayanya malam tu.... Waktu maslam tu baru aku rasa relax sket, tapi xjugak! sebab....

Sebab,...
2) Pada hari yang sama dekat opis, aku sebok menyiapkan preparation untuk Surveillance Audit ISO9001:2008 esoknye..aduyai~ penin pale dibueknye..buat 2 keje berlainan dalam 1 masa.. aku gigihkan juga... Tapi yang pastinya..malam tu lepas balik opis aku kadam terus... hahahah ~

No comments: