July 28, 2011

Ayaarkk !! SAGA FLX ade beza ker???

Bila kuar biter pasal SAGA FL kuar 1.6 aku dah bengang sket jela..sebab sejurus lepas aku kuarkan Executive Baby Blue aku tu cume 1.3 jerk!..adoyai~ tp xpelah sebab beszanya cuma dr segi no. tu jelahkan.. (sekadar untuk sedapkan hati..kuang2)

Tapi skang biler dengar plak SAGA FLX punye lagi..lagi yang baru.. adoyai~ udah tepok dahi aku.. sebelum ne aku cuma dengor jelah pasal FLX baru ne xpenah plak tengok designnye.. dengan sepantas kilat aku menggunakan En Google.com untuk cari image SAGA FLX yang terbaru ne....
Ape bezanye????

Dari segi design aku rasa xdelah beza sangat pun,.. (fuuhh! naseb baek. :P) tapi aku neok cam lampu dia tu quite beza sket..aku agak jelahkan sebab aku ne x pakor sangat bab2 kete ne... zsilap aku beza ketaranya ialah enjin kot dia pakai CVT ape mende ntah... nak tau lebih lanjut boleh tengok kat sini yerkk --> SAGA FLX Baru!

p/s: apepun,.. aku tetap bersyukur dengan baby blue aku tu... nak kuar apepun kuarlah yang penting aku dah ade baby blue kesayangan aku tu.. mao kasi jaga baek2 woo ~ :)

No comments: