July 04, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 16 (2 Julai 2011)

"Guru sekolah anda yang anda suka"


Erm,...aku ne cepat lupe mende2 yang lama ne.. nak2 zaman2 makan dedak dlu..hahaha.. time bile yang aku boleh ingat cekgu skola yang aku suka ek..??


Ermm...

Aku ingatlah..sket2..ade 2 orang yang aku ingatlahkan... yang xmampu nak ingat tu mintak maap la yer..walaupun dlu mungkin mereka pernah jadi cekgu feveret aku..huhuh..


Cekgu Norzanah.. dia ajar aku masa aku darjah3,..hahaha..gilerkan sebab aku maseh ingat lagi.. nak tau kenapa aku still ingat dan suka kat dia..sebabnye, dlu dialah yang bergiat aktif merotan tapak tangan aku guna pembaris kayu kaler kuning yang panjang tu... dah kebal dah tangan aku ne rasanya..xckup dengan tu, siap rotan pakai pembaris besi lagi..bukan slow2 ok.. 1 kelas dengar bunyi kne rotan tu yer... Kenapa aku kne rotan?? bukan pasal jahat/nakal yer... aku kat skolah rendah dlu pengawas oke! so, mestilah budak baek kan... bukan pe, kne rotan kalau ade salah dalam matepelajaran matematik... Peh!! kerana dia jugalah aku dan kawan2 semua berjaya menghafal sifir tau... serius.. cekgunye garang tapi friendly,.. sangat2 friendly dan kepalanya agak brutal gakla.. Sebab tu aku suka ngan cekgu Zanah tu.. :)

No comments: