August 12, 2011

Buke Pose dgn STEAMBOAT & GRILL..

Waaarghhh...
tersangat leteh dan sangat kekenyangan.. ucapan terima kasih yang x terhingga aku tujukan buat Big Boss aku iaitu Mr. Chan Chee Meng.. di atas layanan beliau yang agak memelikkan... huhuhu.. macam aku post entri sebelum ne..aku de bgtau yang Big Boss aku ne buang tebiat ke hape? sebab dia ne terkenal dengan perangai kedekutnye tu.. itu yang membuatkan aku dan kawan2 lain pelik bin ajaib... Aku ngan Tanusha (colleague aku a.k.a PA Mr. CCM tu) pun buatlah andaian macam2..hahaha.. nak tau aku pk ape?? agaknye Big Bos aku da fall in love with somebody kot kat JB ne sampai dapat ubah totally perangai CCM ne.. hahahah.. bukannye ape, Big Bos aku ne familynye kat KL..udah kawen dan kalo xsilap dah de 2 anak.. So, kat JB ne dia duk sorang2la... Sebab tu aku guess cam tu jerk... hahaha...

Aku ingat lagi masa awal tahun ne, ade birthday anak buah kesayangannya..namanya JOHARI.. (tapi skang dah xde sebab dah benti..) kitorang plan nak makan kat luar same2 time lunch celebrate birthday Jo skali...malehla nak ajak CCM tu sbb kang dia manyak songeh je.... masa tengahari nak lunch tu, tetiba terserempak plak ngan CCM, jadik xpasal2 dia pun nak ikut gak gi celebrate birthday Jo..kitorg pun punyalah swonok kan dengan harapan dialah nak banje... So, ape lagik... kitorang pun ajaklah pi Restoren standard sketkan..since si CCM tu cerewet kan.. kitorg pun pegilah 'Siam House'.. peh.. bila masa nak order tu, CCM cakap birthday boy banje oke!.. Alamak!! xkan makan tempat grand camne birthday boy nak bayor~ adoyai... xsedap betol ati aku... aku pun order ala kadar jela sebab aku yang biasa gi situ jadik bolehlah bajet2 nak order kan.. Biala dah abes makan sumenye,.. masing2 dok pandang2..sape nak bayor ne
ek?? sebab CCM wat dono jerk.. aduhai~ Finally, CCM bersuara..katanya, "ok, it almost 2pm..let;s go... birthday boy must pay ah..".. alamak!! merah je aku tengok muke Jo masa tu..hahahah.. seb baeklah Jo ade bawak spare duet... nak dijadikan citer, sampai je opis, CCM mintak resit td.. waa.. kitorg ingatkan dia nak bayar,... tau ape dia kata???? "Where is the receipt? come, i count it and divided into how many person come but exclude Johari..." Alamak! masa tu nak tepok dahi je rasanye... boleh plak dia nak suh tongtong bayar utk makan lunch masa tu... adoyai~ padahal dia tu HOD maa... xke cam klako tu... start dari tulah kitorang celebrate birthday dak2 opis diam2 je maleh mau bgtau dia... hahahaha...

Tapi..yang kalini nye ...amat2 pelik... dia siap layan kami semua especially aku ngan Tanusha, maybe sebab kita berdua je pempuan yang ada dan the rest sume lelaki... adoyai~ siap snap kan gambar kami lagi..pakai iPhone baru dia tu..huhuhu...sempat lagi puji henpon canggeh dia tu compared tu henpon aku yg amek gambor pun kabor jerk..hahaha... So,.. macam special sket arini... So, aku snap gambar pakai enpon biasa2 aku ne je... gambar dr iPhone tu katanya nak emailkan pada kami semua.. peh!! macam xcaya siot~ huhuhu..
'Hari Ini dalam Sejarah'....

Inilah steamboatnye..yg grill sume dah makan,..xsempat nak snap...huhuhu

Inilah dia... Big Bos aku... CCM... tengok..tengok.. dia servekan utk kitorg kan.. giler arh!

CCM Menikmati Aiskerim Kelapa! dia kata perot dia dah besar.. hahah.. nampak x tu??

CCM tengah nak kuarkan iPhone4 nye tu utk amek gambor kitorg.. wee ~

Ne Abg Ismail & Megat.. tangan Tanusha menyebok jerk! hahaha

Kitorg 10 orang sume skali.. Project Department Team!

Makan jangan xmakan....

Sudah kekenyangan....

Desert terakhir! Aiskerim KELAPA.. sedap wooo ~

Mekaseh bebanyak yer Mr. Chan Chee Meng kerana bermurah hati membelanja kami berbuka pose utk tahon ne... :) Amalkanlah selalu yerk..~ hahahaa

No comments: