August 11, 2011

Berbuka sendirian...

alahai... sedeynye bunyi entri ne kan...erm.. a'a, arini aku berbuka sorang diri..hanya berbuka dengan air teh, kastard puff, donat dan pau sambal... pastu aku terus tunaikan solat maghrib.. sebab arini ari kames, as usual aku akan lakukan rutin aku iaitu baca yasin, jadi makan ala kadar jela..nanti kang semput je membaca ayat2 yasin tu...hehehe.. ne tengah menunggu isyak sorg diri sempat plak mengupdate entri pakai phone je ne...  erm... nape aku berbuka sorang2 arini?? sebab, adek aku last minute ajak g makan kat luar.. kat tempat feberet aku ngan dia iaitu dekat Siam House,Tmn Molek... tapi aku cam malas plak nak ikut..memandangkan adek bongsu aku ade tuisyen malam ne dan dia pun berbuka dengan kawan2 dia dekat restoran yg berdekatan dengan tempat tuisyen tu.. maka, aku dengan rela malas nak ikut,.. so, adek aku, laki dia, mak dan abah pi berbuka kat Siam House tu..aku kat umah je.. maleh mau kuar... lagipun ade something yg buat aku cam xbape nak ada mood ne... nanti2la aku cter kat sini... sebab da masuk isyak ne... jom kita solat dlu yer... hehehehe.. bersambung nanti...oke!

No comments: