August 01, 2011

~ 1st Ramadhan dah KANTOI!! ~


1st Ramadhan dah kantoi..???? ape yang kantoi??

...ermm...

...ermmm...

...errrrmm....


Xdemende pon!! hahahaha~ Sshhh.. diam2 sudah ~

Ermm.. arini aku xsempat lak nak update blog dr pagi sebab celik je mata pagi td aku teringat keje opis yang aku bawak balik ari Sabtu tu ari xbuat lagi.. Melambak2 Form SAJH501 yang nak kne cek sebab xdiupdate oleh dak2 Marketing... So mende pertama yang aku buat untuk 1st Ramadhan ne ialah siapkan keje opis.. dalam tengahari baru siap sumer..~


Lepas siap2 sume aku bawak mak ngan adek bersama si tecik Sara gi kedai beli barang2 nak masak untuk berbuka nanti.. Mak rancang nak masak Mee Hailam,.. atas permintaan mak juge aku buat Puding Karamel untuk mak sebab puding tu feberet mak terchenta.. Adek aku plak si Lea sebok nak buat Kuih Sagu ngan Buah Melaka.. Kuih sagu dah separuh siap da,..buah Melaka dia ape citer pun xtau sebab lupe lak nak beli Gula Melaka tadi.. huhuhu~


Puding karamel aku dah otw siap,..dah siap kukus dah tinggal nak sejukkan dan hidangkan jerk... nak tengok camne rupenye Puding Karamel yang aku buat tu?? jap lagi aku uploadkan bila dah siap dan boleh dihidangkan yerk.. :)

No comments: