August 05, 2011

AMARAN!! Mood Membara..!!!

Oke!
Aku skang ne memang tengah xpuas hati dengan sorang hamba Allah ne.. eventhough ne bulan yang mulia.. aku patutnye bersabar... (aku bersabarlah ne kan..) dengan cara ne jelah aku mampu nak lepaskan semuanya daripada aku dok makan hati dengan situasi2 yang berlaku...

Aku sememangnye xpaham dengan sorang mamat neh! nak tau pehal??
Pada pikiran dia, dialah yang terbagus dan terbaek.. cakap dia je betul! cakap orang lain memang xboleh digunapakai... aku memang menyampah dengan makhluk Allah yang jenis macam ne.. Apatah lagi bila kita buat mende yang dia xsuka.. mak aikh! kesalahan kecik pun nak dibesar2kan.. umur je dah meningkat, tapi perangai, emosi mengalahkan budak2! matang ke tu?? tapi bila dia melakukan mende yang sama, dia x pikir plak org lain xsuka dan makan hati je dengan mende2 yg dia buat tu...huh!! aku benci betul dengan perangai orang macam ne kan!!
Lagi satu,...
engko tu sedar x, dengan perangai yang macam tu..ko ingat orang lain especially perempuan boleh tahan ke dengan kau?? setiap kata2 ko je betul... asek orang lain je nak jaga, nak kne paham hati engko!.. helloooo.. engko tu lelaki oke! xpayahlah nak sensitip sangat mengalahkan perempuan... bila sampai bab perempuan, macam2 ko nak perlekehkan kan... hati pempuan ne macam tisu lah,.. asek nak nanges la,.. kuat cemburu la,.. mengongkongla...

elloo brader!..lu kenal sangat ke perempuan ne macamana??? TAK OKE!! ko xkenal pempuan ne macamana..dan paling aku pantang skali bila ko nak samakan semua perempuan yang ada dalam dunia ne especially pempuan2 disekeliling engko... lu kan brader! lama2 wa nampak lu besar kecik besar kecik jer tau!... aku dah penat nak jadi hipokrit dengan melayan kerenah ko tu.. ko ingat aku ne terhegeh2 ke nak amek perhatian ko?? xde maknenye oke!
Jangan lah sesekali ko nak citer2 pasal mende alah yang engko sendiri xpernah rasa dan xpernah lalui... yang ko tau hanya nak menyalahkan orang lain... tu je la yang ko tau,.. sebab tulah ko xdapat nak merasa semua tu!

~Adios!~

No comments: