August 13, 2011

Akhirnya,..dapat gak bubur lambuk!

Waaarghhh... Alhamdulillah.. Rezeki arini...
setelah kita semua berpose selama 13 hari,.. baru arini aku akan berbuka dengan bubur lambuk.. huhuhu... skali manyak da... yang aku snap gambar tu 2 bungkus je.. yang ne pemberian dari kawan adek bongsu aku.. sebab kebetulan bapaknya buat bubur lambuk dkat masjid berdekatan... Pastu,.. abah balik dr keje bawak lagi bubur lambuk 2 bungkus lagi.. Waaa.. arini 'Bubur Lambuk Day'.. hehehehe~ itu pun lepas sampai umah dr amek bubur lambuk dr kawan adek aku tu,.. kawan dia lagi sorang tepon.. nak bagi jugak..huhuhu .. alahai~ murahnye rezki arini....

Nape manyak sangat bubur lambuk arini???
Sebenarnya,.. adek aku yang no.2 tu dok ngidam bubur lambok udah bape ari dah... So, bila dia dok update status nak bubur lambuk,... mak, abah ngan kawan2 adek aku dok sebok nak amek kan... Al-maklumlah,... ibu mengandung...huhuhu... Erm,.. pregnant kalini adek aku tu kuat betol makannye..pantang tengok, pantang dengar pasal makanan jerk sume dia nak.. hahaha.. macam-macam....

~Selamat Berbuka Semua~

4 comments:

NasZ said...

biasalah tu..hehe..

MOHD NASER.com

Lavender Lassie Roses said...

kebiasaanya membuatkan kitorang tumpang sekaki..huhuhu

nur arlia said...

oi...key-po.

Lavender Lassie Roses said...

oit~ ape key-po..key-po???