October 14, 2011

Nak TEMBAK Boleh??!!

Tepat tak sasaran ne agak2..???

Skang ne,..akurasa cam nak tembak jerk mereka2 yang selalu berpolitik sakan dalam syarikat ne..rasanya lagi BANGSAT drpd pencurik kat luar tu... Aku dah penat dah mendengar, melihat, mengalami dan terkene tempiasnye sikap2 manusia yang suka sangat berpolitik...kalo rasa korang tu dah dukup baguss dalam organisasi, dah ckup power nak menghentam orag sane dan sini.. baik korang jadik ahli parlimen ker, ADUN ke,.. baru la kene buku dan ruas!

Aku,.. yang juga pernah menjadi mangsa politik hanya mampu masuk tinge kanan kuar tinge kiri, menelan pahit maung kerenah dan juge pe'el diorang yang suka menyusahkan serta menindas orang2 lain yang xberdosa dan x sesekali mempunyai salah pape..

Aku juga, kerap kali menjadi orang tengah di antara penindasan yang berlaku akibat mereka2 yang dok sebok berpolitik dalam syarikat ne.. akibatnye, mereka yang berada di peringkat bawahan yang menerima kesan yang sangat tragis!!

1 Perkataan yang layak untuk mereka2 ini...iaitu:

KEJAM!!!!!!

Sebab tanpa sedar mereka sebenarnye MEMBUNUH dalam cara yang halus... Membunuh setiap rezki yang terbentang luas dihadapan mata manusia,..kalau kene ditempat aku,..aku masih mampu menghadapinya biarpun pahit dan sakit... Tapi bg mereka2 yang di peringkat bawahan yang masih memerlukan rezki yang luas untuk membesarkan anak2 serta menyara keluarga.... aku amat2 bersimpati buat mereka... Penindasan yang xpatut berlaku, atas kerana perasaan hasad dengki yang membuak2 dalam sesetangah diri manusia, membuatkan golongan2 ini tertindas dengan jayanya!!....

Aku,...hanya mampu meluahkan dengan cara macamni jerk... Sesungguhnya, Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik..dan sesungguhnya juga, doa2 orang teraniaya amat mulia di sisi Allah... walaupun mereka yang menindas itu bukanlah daripada golongan kaum Muslimin..

No comments: