October 23, 2011

Bahagia bersama mereka...

Mereka?? Sapekah??
Xdepe sangat pun,..just nak share aktiviti ari Ahad aku arini bersama adik beradik tersayang.. Yang macam korang boleh tengok kat side bar blog ne, aku de letakkan gambar2 insan2 kesayangan aku yang amat bermakna dalam idop aku.. Then, dari situ korang akan taulah yang aku kuar ngan sape.. Actually, aku de 3 beradik je dan semuanya orang2 dapur belaka.. Aku yang sulung, dan ade 2 lagi adik perempuan.. Sorang dah keje dan juge sudah berkeluarga.. So, jangan salah anggap gambar dak tecik yang bawah skali tu yerk.. Itu bukan anak aku,tp anak adek aku.. Maka, beliau adalah anak buah aku dan juge princess kesayangan aku..hohhoho.. Aku still single mingle lagi ok.. (pssttt: jodoh belum sampai.. :P) Then yang last ialah adek bongsu aku yang mana taon ne dia bakal menduduki SPM next month... Good Luck utk beliau ~

So, kisahnye bukan pasal adik beradik aku.. Ne kisah aktiviti yang aku buat bersama mereka di hari minggu ne... kitorang ne rajin keluar bersama... So, pepagi lagi adek aku dah ajak pi breakfast kat Mamak sbb tecik tu nak makan roti canai... Inilah dia.. tecik kesayangan aku ngan Si Mama nyer.. sebok nak dok kat kusi baby...

Then, lepas makan... kitorang memanjangkan langkah ke Hutan Bandar Mutiara Rini yang baru officially dirasmikan semalam dan ade manyak booth2 kat dalam taman tu... So, kitorang jalan2 kat sane ade plak mini Zoo.. baru aku pasan,.. kat taman tu aku cuma snap gambor anak itik kat Mini Zoo tu je memandangkan Si Mama tecik tu excited sbb xpenah tengok itik sebenar depan mata, jadi disuruhnya aku snap gambor itik ne... huahuahua...

Lepas penat jalan2 tengok orang mancing, main explorace (tengok je ok!) adek ipar aku tetiba ajak gi karaoke! yang mana Karaoke tu memang aktiviti feberet kitorang bersama... Ape lagi, tghari bute tu balik umah,..lepak kat umah Si Mama tecik ngan papanya boleh tido plak sebab keletihan..maklumla Si Mamanya tu berbadan 2.. :) Dalam pkul 3.30pm baru semua bersiap2 nak gi karok.. So, sempatlah aku menyenapkan gambar mase kat sane tu..huhuhu~

Inilah Si Papa, Si Mama & Tecik Sara kesayangan aku tu!

Inilah adek bongsu bersama AKU.. ngehehe~

Oh yeay! Posing sebentar walaupun masa dah tamat! hahaha

Itu jerk nak citer... hihihi..
daa..daaa... :)

No comments: