June 21, 2011

Ngantokksss....

Harini aku rasa macam ade 1post je yang sempat aku update.. tu pun masa kat opis petang tadi, tetiba social network x kne block time petang.. so, nyempatlah aku menunaikan cabaran 30hari tu.. xpe sbb yang penting at least ade la juga post mewakili 1ari..hehehe.. yang view blog aku nombornye pun dah de yang meningkat...bagus2 improvement! erm,.. tadi xley nak ngadap komputer sbb sbuk siapkan homework yang xsiap lagi dr smlm,.. ne pun xsiap lagi.. will be continue tomorrow.. kang bsing plak  laushi aku tu kan,..ne pun aku ngah landing2 atas katil update post penutup utk arini just guna henpon jerk since wifi aku still on,.. skang plak tengah hujan jerk ne... alamatnye, tdo nyonyakla eden... huhuhu.. GOOD NITE KENGKAWAN, SWEETDREAM & TAKE CARE.. :)

2 comments:

anismelon said...

hakhak..semalam and isnin anis ngantok gile mase mesyuarat..xtertahan dah..ngehehe..

**yg sal kasih syg kat haiwan toh..anis keje ngn veterinar..toh yg kene tumpahkan kasih syg kat haiwan toh..heheh..

Lavender Lassie Roses said...

Adoyai...~ iye ke keje ngan veterinar..??? huhuhu sedey seketika.. :( tu cita2 yang terbantut masa abes form5 dlu.. struggle gila2 ngan biologi ngan kimia utk sambung further study dlm veterinar tp xde rezki plak ke arah sana..akhirnya dah tukar bidang... huhuhu saya sangat suka dan sayangkan haiwan.. tapi ada yang paling xsuka... fobia giler ialah 'Encik Lipas'...woo..sebut nama pun udah meremang ini...camne??? huhuhu