June 24, 2011

Cabaran 30 Hari: Day 7 (23 Jun 2011)

"3 Perangai Baik Anda..."

Adoyai~ oleh kerana semalam tidak berkesempatan mengupdate entri ne.. arini disaat2 abes waktu opis hour.. aku menunaikan kewajipannya untuk mengupdate blog ne bagi menyambung bali seruan cabaran 30 hari tu.. aku TAK NAK terlepas 1 ari pun, even though terlewat akanku kejar jua.. ngeheheh.. So, topik semalam tu yatakan 3 perangai baik anda... Tadaaa... ini dia...

1) I'm a GOOD LISTENER.. nape aku cakap camtu? sebab aku suka share citer bersama kawan2 aku dan aku suka mendengar masalah2 serta citer2 diorang..terutamanya time diorang ada masalah.. Aku jugak kekadang automatically jadi motivator tak berbayar..huhuhu~ 'Sharing is caring'...

2) Aku ne.. BAEK HATI sesangat..bukan pe, cepat bebenor tersentuhnya bila lihat orang2 yang berada dalam kesusahan walaupun waktu aku aku pun tengah susah..huhuhu..

3) Aku ne sebenarnya happy go lucky and easy going person sebenarnya..pada mereka2 yang dah betul2 kenal dengan aku... dah paham sangat perangai aku macamana, aku suka happykan orang, suka orang gelak dan happy dengan aku.. (walaupun waktu tu aku xbape nak ok! xkan sape dapat detect pun ketidak ok an aku tu..)... :)
Sekian untuk Post yang ini... :)

No comments: