June 17, 2011

~ First Timer ~

Ekekekeke...
Kalo refer post aku yang sebelum ne.. adoyai! geli ati aku.. bukan pasal pe, Actually, semalam masa lepas conduct Management Review Meeting untuk ISO company aku,.. aku pun cam legalah sket sebab half way pasal audit dah settle dengan jayanya... Oleh kerana kepenatan kepala hotak aku ne, aku pun menjengah blog aku yg dah lama agak bersarang ne... kebizian melanda menyebabkan aku xnyempat nak update post dalam blog ne even though manyak giler kejadian yang dah berlaku... t kalo ade masa yang senang aku update citer2 yang menarik yang dah berlaku bulan lepas mahupun awal bulan ne.. Ne pun skang aku update blog ne kat ofis.. padahal ada keje..tp kerana ke'excited' an semalam membuatkan aku nak update gak blok aku arini.. harap2 orang yang mengawasi CCTV kat belakang aku ne xla mengfokuskan matanya kat skrin komputer aku ne... ngeheheh~

Citernye camne,..
Actually, aku ne bukanlah 'blogger tegar' (ada ker perkataan tu?? :P ) dalam kata erti lain... bukan blogger yang popular dengan blog yang sangat2 cantek macam blog diorang kat sana tu... aku ne kalo dipandang,.. kecik jer dr semut tu..even though hakikatnya aku ne seorang yang 'besar'..ekekeke.. Semalam masa blog walking, tertarik plak ati dengan blogger famour 'Ben Ashaari'.. Sebenarnya aku pernah jengah blog Ben Ashaari ne 1 masa dulu,..hehehe.. tp macam aku cakap td, akune bukanlah seorang 'blogger tegar' maka aku pun cam xkesahlah..Aku xfollow pun... just blog walking gitu2 jela...

Tapi,...Bila semalam aku bukak, then aku nengok latest entri dia kat sini membuatkan aku tertarik ati nak join... Start dari saat tu... aku ada 10 minit je nak join sebelum masa dah tamat untuk join dalam 'Game: Perang Blogger' yang first time bagi aku dan agak menarik... Then jari jemari aku ne pun memulakan tugasnya dengan sepantas kilat..aku pun tawakal jela kan samada dapat masuk ke x, xtaula, sekurang2nye aku cuba,.. kalo sempat baguih gak...

At last masa Ben Ashaari update entri terbaru nya kat sini, bagitau list2 blogger yang tersenarai,.. Luckily!! sebab aku termasuk juge biarpun senarai yang ujung2.. huhuh.. excited semakin memuncak nak join lagik untuk pusingan seterusnya..walalupun aku ne agak kelembapan sket mengfollow mereka2 yang dah expert buat mende2 alah ne..aku still keep up my energy nak follow diorang walaupun hampir tinggal gabak..hahaha...
Sebenarnya, bila dah join second round ne, membuatkan aku lagi2 excited tahap gaban! Aku kene kejar masa... bukan tu je, kne bekerjasama dengan blogger2 yang aku xpenah kenal pun, blog walking blog diorang pun belum pernah rasanya.... memula tu agak malu2 kucing gaklah..segan, bukannye ape,.. macam aku mention awal2 td..aku ne keciikkk je rasa (even though aku ne beso!) hahaha... malu nak join!

Tapi bila terbaca 1 entri ke kat fb Ben Ashaari ek??,... aku try carik tp tak jumpa lak... tapi yang aku ingat, dia bgtau yang nak jadi blogger femes jangan memalu... dalam ne lah kita nak cari kawan2 baru.. start daripada tulah aku pun asal boleh je lanjan blogger yang ada... yang klako tu..diorang discussed laju sangat..aku plak dah tetinggal gabak..mujurlah sempat kejar... So far,.. aku joinla 1 group as per syarat dan pusingan kedua 'Perang Blogger' tu.. dan semuanya mesti settle dalam masa 40minit jerk!.... aku join group ne... silalah perhatikan senarai2 blog dalam group tu.. aku pun ada kat situ (no. 34 & 37 - yaikks! terdouble plakkan..)..nghehehe..
(terasa sket bangga..huhuhu)

Jadi, aku selamat...third round 'Perang Blogger' ne bersambung lagi apabila dr ben Ashaari dah update tugas yang seterusnya kat sini.. Alamak,.. kalini 2 group tu kne serang menyerang antara 1 sama lain ne..adoyai...camne mau buek ne?? group member aku semua pakai kene serang blog kumpulan lawan iaitu KL Gangster... camne nak serang???? just kutuk2 group lawan dekat comment diorang... adoyai~ dahlah blogger baru,..mau kutuk2 plak... jadi trademark aku serang camne jela....
"Datang menyerang KL Gangster!! Kebaboomm!! ngehehehe"
Bolehkah?? aku bedal jelah labu... hahahahah

Hahahaha...aku tergelak sowang2 kat depan komputer ne..sampai akak depan aku dok pelik jerk tengok aku...wakakaka ~ hahaha.. memang klako.. tepat je pkul 5petang.. 'Perang Blogger' pun tamat!.. maka, secara rasminya,... Ben Ashaari update kat sini.. Hahaha..syiok2...masa otw balik keje tu aku dok tersengeh jek pikir ape aku buat td... semuanya gara2 'Perang Blogger' dari Ben Ashaari... ne membuatkan aku jatuh cinta dan terpanggil2 nak update blog aku ne slalu dan akan sentiasa melawati blog Ben Ashaari tu... happy pun ade... huuhu.. and 1 more thing, xpenah2 ramai mengomen post kat blog aku,..kerana Ben Ashaari, blog aku dikunjungi ramai orang...walaupun hanya kerana sesi 'kutuk-mengutuk positif 2 group yang ditubuhkan'.. hahaha syiok...syiok... :)

(Maseh ketawa sorang2 depan komputer ne bila teringat 'kejadian perang semalam..kikiki)

No comments: