May 03, 2011

Terdetik di hati... ~

~ Sebenarnya entri ne aku dah taip dlu kat document dlm phone, jadi aku transfer je ke blog ne ~

Tarikh : 2 May 2011.
Tempat : Arena Food court, Jusco Bukit Indah.

Sebenarnya tatkala ini aku berseorangan tengah menunggu teman baikku Azlin & Jannah pergi membeli makanan. Aku plak kene jaga meja kat food court Arena ne sebab teramat ramailah umat manusia..huhu.. Sementara menunggu, mataku melilau2 memerhatikan gelagat serta gelagat manusia di sekelilingku.. kebanyakkannya ialah kanak-kanak..

nak dibuatkan kisahnya, apabila melihat keletah kanak-kanak serta ibubapa yang melayan anak2 masing2 sedikit membuatkan aku sebak.. jauh di sudut hati terdetik rasa ingin bahagia memiliki si kecil untuk dilayan keletahnya... Selintas aku teringatkan si kecik buah hati,.. 'Nur Ain Qaisara'..anak buah aku yang menjadi kesayangan keluarga semua...

Inilah dia.. 'Si tecik Sara' yg ngengade! :P

Buah hati saya,... (psst..rambut macam Hazama AF jerk.. :P )

~ Mak Long yg rajin melayan si kecik ne ~

Erm...apepun, sayangnye aku pada si kecik... dia tetap anak buah aku..bukan anak aku..hohoho.. maknye kekadang pun kedekut sket ngan aku bila mau melayan lebeh2 si tecik Sara ne.. sedey tu :( yela,..aku tau dia bukan anak aku..tp at least inginlah jugak aku curahkan kasih sayang untuk si tecik yang tersangat comeyl ini.. Kalaulah boleh,.. nak jugak aku bawak tecik jejalan..just berdua jer..cam mummy ngan baby..huhuhu...

sudah biol kah aku??.. huhuhu xpelah, aku hanya mampu menumpang untuk mencurahkan kasih sayang yg xseberapa ini untuk mereka-mereka yang aku sayang... :)

No comments: