May 17, 2011

~ Hanya kamoo ~

Berbicara tentang CINTA....

Aku pernah jatuh cinta... jatuh cinta pada seorang jejaka yang aku kasihi dan sayangi...

Yang pernah mengajar aku erti sayang, rindu, marah, cemburu, kecewa, duka dan lain2 lagi..

Tapi hakikatnya,.

Cinta itu sudah pergi...jauh..terlalu jauh meninggalkan aku dibelakang sana...

Aku yang masih mengutip sisa-sisa2 cinta yg masih ditinggalkan...

Juga meratapi sebuah kehilangan yang tidak direlakan...

Namun,.... Haruskah aku terus mengutip sisa-sisa cinta itu...

Tanpa mengetahui kemanakah hala tujunya...

Mengekori jejak langkah kisah cinta yang sudah lama terkubur sepi,...


Bagiku,...

Hanya 1 cintaku yg pernah aku kalungkan buatmu seorang insan yg pernah aku sayang...

Hingga kini,...

Aku tak mampu menjejaki kesan-kesan peninggalan mu tentang kisah cinta kita...

Aku percaya bahawa kamoo telah melemparkan jauh ke dasarnya...

Sehingga tidak mampu meninggalkan kesan yg mampu dijejaki olehku..

Itukah yang kau mahu..??

Itukah kehendakmu..??

Ataukah segala-galanya kerna terpaksa,...


Ketahuilah,...

Sehingga kini ku tak mampu meninggalkan jejak-jejak itu...

Hanya pada takdir aku serahkan...

Moga diketenukan jejak yang serupa dengan itu....

Kerana sesunggunya,..

Hatiku hanya ada 1..

dan..

1 itulah yang telah ku serah kepadamu.....

No comments: