May 24, 2011

...S.A.K.I.T...

Sekarang ne,.... aku terlantar kat bilik ne sorang2 untuk merehatkan diri yang amat-amat xsihat... apalah yg nak jadi ngan kepala aku ne...sakit sesangat... harap2 semuanya akan okay besok,.. even though tengah2 saket ne, sempat gak la aku berblogging ne...mengupdate status aku yang agak xmengizinkan ne.... adoyai,... sangat2 sakit... kadang2 tu rasa macam nak tdo terus jer...

ermm.... apa sebenarnya masalah aku ne pun aku xtau...yang pastinya tekanan darah aku ne selalu sangat xstabil... efeknye kepala... kekadang tu terasa macam di awang-awangan plak... rasa nak tumbang pun ade juge...tp aku gagahkan kudrat yang ada... kalo demam, batuk, selesema, aku boleh tahan lagi,... tapi kalau sakitnye yang melibatkan kepala ne...aduhai, Tuhan je yang tau macamana kudrat aku masa tu... takot sangat2 mende2 xelok berlaku... Astagfirullahalazim.... mintak2 la dijaohkan.. aku perlukan kekuatan serta sokongan untuk aku teruskan usaha mencapai kebahagiaan keluarga ku...

Ya Allah,... jaohkanlah aku, hambaMu yang dhaif ini daripada segala kesulitan...aku perlu kuat dan tabah mengharungi segala dugaan hidup ini... demi masa depan serta kebahagiaan keluargaku.... berikanlah aku petunjuk dan hidayahMu agar aku beroleh Nur dr Mu bagi menerangi perjalanan hidupku Ya Allah... tak lupa juga kepada mereka disekelilingku,.. keluargaku, sahabat2 ku, insan2 yang pernah aku sayang,... juga mereka disekelilingku, Kau lindungilah mereka juga daripada kesulitan dan berikanlah mereka petunjuk jalan yang terbaik dalam kehidupan mereka serta bahagiakanlah mereka, Ya Allah,..sesungguhnya hanya kepadaMu sahaja tempat ku panjatkan segala doa...Perkenankanlah doaku ini, Ya Allah..
Amin....

2 comments:

ishmahbihabie said...

speedy recovery amni... cuba google selawat syifa' or pasang dari youtube... even yaasin would do, just so to let the soul rest :)

Lavender Lassie Roses said...

Tenkiu Bh for the suggestion.. Insyaalah, Will do... :) macam biasalah Bha, kamoo pun tahu sakit Amni camne kan.. Hopefully there's no side effects from that...