May 17, 2011

~ Perubahan ~

Yup! Saya memerlukan perubahan...huhuhu


Perubahan dari segi layout dalam blog ne.. memandangkan aku cuti half day arini, dan esoknye public holiday.. maka dengan nekad yg ada aku gigihkan diri untuk mengupdate layout bisnez coklat aku tu..Atas sebab kesibukan di tempat kerja dan balik umah udah kepenatan,..maka dengan kudrat yang ada aku pun mengexplore ape yg boleh untuk update blog coklat aku tu... pada mereka yang ingin menjenguk ape yg ade dlm blog coklat aku tu bolehlah kunjungi;






Maka,..dengan rasminya..inilah hasilnya..tanpa bantuan sesiapa..hohoho.. aku gagahkan diri mengadap komputer ne 1 malam.. wakakaka~ tp xdelah sampai 1 malam pun,.. bohong bebenor aku ne..huhuhu.


Di sanalah bermulanya tapak bisnes kecil-kecilan aku untuk menopupkan salary yang masih dalam ketandusan..hohoho... Sekurang2nya aku ade mende yang berfaedah untuk mengisi masa lapang aku rather than pikirkan mende yang maleh aku nak pikir... Finally, siaplah sudah blog coklat aku seperti yang tertera di atas..huhuhu...



Oleh kerana aku ade masa yang lebey menggodek2 komputer ne,.. maka aku pun rajinlah menukar layout blog personal aku ne sendiri.. Inilah yang aku maksudkan perubahan tu,.. Perubahan kepada layout yang lebih menarik compared to aku nye blog layout yang lama teramat simple.. bukan pasal pe, blog aku dlu dah kne hacked bila dah manyak sangat mende dok dlm tu...then aku decide buat sesimple yang boleh,... Tapi kalini nak buat ceria sketla.. yela, bila ngadap blog je time sedey,..so, bila de teddy sket, bunga2 sket, blink2 sket..huhuh tersenyum juga hati ne mengubat hati yang mungkin xtenang masa tu.... Waa.. ini membuatkan aku kne rajin mengupdate blog ne.. manyak mende sebenarnya aku nak share dlam ne..tp disebabkan masa dan keadaan yang teramat sibuk maka, aku hanya mampu update status lara aku dlm note henpon je..kalo rajin aku akan copy paste kat sini la yer.. hehehe~



Aduuhh,..sudah lenguh plak bahu aku ne dok menaip dan menghalakan arah tetikus yg xde ekor ne.. ape aku nak buat ek? mata xngantok lagi... Rasa cam nak maen game je sampai lebam ne... tp macam lama sangatlah aku boleh tahan...jap g gerenti ngantoks gila babeng nye... So, aku out dlu la..karang kot2 tengah maen game ade yg terlintas aku sambung post baru lagi...



Adios!

1 comment:

ishmahbihabie said...

comeyl~ takde masa lagi nak godek template yang seswai dengan jiwa cewah~