May 22, 2011

~7 LAGU..~


7lagu... sekarang ne aku baru je nak landing2 kat katil empuk bersama bantal kesayangan aku ne...heheheh memandangkan sok xkje dan petang td aku dah tetdo sekejap (akibat keletihan menyiapkan urgent tasks yg siap lambat sampai aku kne stay kat opis sensorang...huhuhu) maka bolehla aku stay up lewat sket malam ne... pas tengok AF tadi aku sambung plak ngan cite 7Lagu tu.... quite interesting ctenya,.. xde melewe2 pasal kisah cinta or what... tapi yg aku nak mention kan kat sini ialah phrases yg dikeluarkan oleh Farid Kamil a.k.a Farhan watak dlm cte tu..... kenyataan tu sebenarnya manyak kali aku luahkan dalam blog aku ne...tp macam menarik plak dlm drama guna phrases yg sama.... dia cakap .......

"TUHAN BAGI KITA 2 KAKI UNTUK BERJALAN, 2 TANGAN UNTUK MENYENTUH, 2 MATA UNTUK MELIHAT DAN 2 TELINGA UNTUK MENDENGAR,...TAPI TUHAN BAGI KITA 1 HATI SAHAJA..SEBAB 1 HATI LAGI TU ADA PADA INSAN LAIN,..."

waaaa..... so touch okay!.... memang itu yg aku rasa dengan seorang insan yg pernah aku sayang tu...dan aku cinta.... sampai sekarang,.. aku masih belum mampu membuka pintu hati aku untuk sesiapa,...kerana 1 hati aku ne, telah diserahkan kepada dia....satu nama yg xkan aku lupakan sampai bila2, biarpun aku dan dia sudah tidak bersama lagi,...
~SYAHRIZAN JAMAL~
"MENCINTAI TAK BERMAKNA MEMILIKI".....

No comments: