April 01, 2012

SRFL: New Friends ~

Oke,.. as you all can see in the picture... itu adalah friends group aku yang baru... Hobi baru aku dalam masa yang sama juga sesi untuk menambah kenalan serta meluaskan pergaulan aku dengan orang-orang baru dalam hidup aku.. Sebelum neh, most of the time aku habeskan masa dengan orang yang sama setiap hari, setiap masa.. kenangan lalu aku, telah membuatkan aku mengehadkan pergaulan aku dengan orang-orang baru..Sampaikan aku rasa macam tak berkembang plak kehidupan aku.. Jadi, this is the main purpose aku join dengan diorang sume neh..

Sapekah mereka? apakah yang dimaksudkan dengan SRFL?
Ini adalah merupakan group kepada owner PROTON SAGA FL, FLX & FLX SE.. dan aku adalah merupakan salah seorang owner kepada 'Baby Blue Boy' aku iaitu: PROTON SAGA FL a.k.a boyfie baru aku.. nak kata baru taklah baru sangat,..usia pon dah genap 1 tahun masa 14 Mac 2012 tu ari... Ape plak yang dimaksudkan dengan SRFL?? SRFL actually stand for Southern Region FL Owner Club.. Actually kelab ne iaitu adalah merupakan kelab kereta baru ditubuhkan selaras dengan tarikh pengeluaran kereta PROTON SAGA FL awal tahun lepas.. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kelab neh, korang boleh klik kat link neh - FLOC

Well, mesti ade yang cakap, paling kurang pon terdetikla dalam ati tu macam neh..
"Ye eleh, poyo je minah tu nak masok/campur ngan budak-budak kete neh" ..

Ello,..selagi aku tak kacau orang,.. xde menyusahkan orang, dan tak mengganggu ketenteraman awam.. aku rasa setiap apa yang ingin dilakukan oleh seseorang itu adalah atas dasar hak masing-masing kan.. So, the main purpose untuk aku..yang masih bujang dan single mingle (and still mingle around..ekekekek) ade baeknye aku sertai kelab-kelab macamne yang mane aku rasa baek untuk perkongsian maklumat, info, pengetahuan apaah lagi dengan aktiviti-aktiviti riadah yang sihat walafiat dan bukan menyimpang... itu tidak sama sekali akan dilakukan...

Alhamdulillah, so far aku join kelab neh dan makin aktif dibahagian region aku dengan member-member a.k.a adik-adik yang mostly sangat sporting-morting biarpun baru je kenal.. Satu ikatan silaturahim yang sangat aku puji untuk mereka... Ini juga membuatkan aku mencari identiti yang baru, keluar dari kepompong lama yang membuatkan aku lama terpelosok dalam dunia aku sendirian.. Inilah masanya untuk aku bergembira dengan apa yang aku boleh dan mampu untuk lakukan....

Kepada SRFL Team,... I know u all can do the best for our region!! dan untuk pertama kalinya, kelab neh akan buat Family Day pada awal bulan Jun nanti.. Insyaallah, semoga semuanya akan berjalan dengan lancar dan teratur seperti yang telah dirancangkan....

Go..Go.. SRFL Chaiyok!!! :)

No comments: