April 02, 2012

Super Women!!

Wwoooo... Ini Super Women versi omputeh neh,... Naseb baek pakaiannya agak sopan sket compared to Superman tu,... cantek tak..??? Waa.. korang cantek aje kan,..especially hok jate-jate tu... :P

Oke~ aku bukan nak citer super women yang hok atas tu,... Aku nak citer pasal super women yang versi tanah melayu neh... Adess... Aku rase lah kan... aku neh dah jadi cam super women versi tanah melayu pon ado ni haa... Nape camtu? Sebab aku neh manyak sangat keroje-keroje hok ore jate buak aku buak jugok!.. adess... apesal lak tetibe kuar ayat gini neh..???

Bukan pe, aku rase aku dah jadi cam super women sebab manyak kerja dan tanggungjawab yang aku kene pikul... Dari sudut family dan juga kerja.. Aduss.. sebenornya aku penat sangat arini,...Manyak keje kat opis sebenornye sampai tak cukup tangan... macam ne haa...

Keje kat opis skang neh makin melambak2 malahan semakin bertimbun-timbun.. pastu, manyak jugak yang pending tu.. apesal pending??? Sebabnye, department aku tu xcukup man power.. Actually aku neh bukanlah orang teknikal cam site engineer yang lelain tu... tapi nak buat camne kan kalo dah tanggungjawab tu diharap pada aku je buat masa neh... Ntahlah,... bukanla nak merungut.. tapi kekadang cam tak berbaloi plak.. part yang tak syok tu plak,... aku bersusah payah,.. ade ke yang appreciate??? biasanya bila sume da settle, semua pakat wat bodo jer,.. sebelah mata pon xpandang..Apepon, itu lah lumrah keje kan.. keje makan gaji dan menjadi kuli... niat hanyalah untuk mencari rezki demi sesuap nasi dan keperluan kehidupan... Jadi, seharusnya sabar dan tabah menghadapi setiap dugaan tu.. So,..ape aku boleh buat,,????
Maka, kenelah jadi cam neh,........ :)

Dan macam neh,.... :)

Err..boleh ker cam tu ek..???

Haaa... yang ini untuk budak-budak yer... huhuhuhuhu~

No comments: