February 21, 2012

..Ngadap dan Blurrr!!..

Ok! This few days..aku kerap xley nak tdo.. dan ape yang aku buat ialah mengadap pc dekat bilik adek aku neh... Walaupun aku sangat penat waktu siang tu, tibenye malam..aku xley nak tdo awal mahupun melelapkan mata.. Maka, disinilah tempat aku sepanjang malam bila xdapat nak tdo...

Mengadap PC,... niat di hati... nak menulis panjang berjela...nak coretkan macam-macam cerita... lepas aku on PC,..bukak je BLOG.. straight click dekat 'New Post'.. and suddenly... it's BLURRR!!!

Yessss!!! Sangat blurr... jari jemari neh dok pikior ape aku nak taip neh.. ape aku nak citer neh...



Camne ley jadi cenggitu ek..?? aargghh!! itu membuatkan aku tension dan update entri neh... at last, mende yang merapek gak yang aku update.. semuanya berkisar tentang ke'blurr'an kepala otak bersama pemikiran aku yang entah hilang ke mana dalam sekelip mata... Camnola nak maju dengan blogger2 lain neh.... aduhai ~ sangatlah sadis.... kerana ke'blurr'an yang amat serius melanda otak dan jiwa... aduhai... asek tanda neh je yang ade dalam pale otak kini....


Adesss... Ape pon tak boleh!!

No comments: