March 06, 2012

Apabila Stress Melanda..

Inilah akibatnye,..apabila semuanya datang secara mendadak dalam hidop aku... semuanya menjadi celaru,.. aku bluurrr... aku buntu... dengan semua yg patot aku hadapi skang neh... ini kisah xde kene mengena ngan feeling cintan cintun,... ini stress tentang keje.. keje yg makin menimbun2,.. belom masok yang pending,... yang dikejar, memang xterkejar la aku... for sure bp aku akan naek this few weeks.. aku bukannye boleh tension benor, kang ade yg kne masok spital kalo melambong tinggi bp aku lagi... harap2 semua tu xla berlaku, walaupun skang neh, pale aku asek senoneng2,...ape yg aku boleh buat ialah wat dono jerkk... huhuhu.. Kengkadang tu, aku sempat gak hangout ngan dak2 kete bru aku knal..tp tu sekejap je buat aku seketika hilang stress.. pas soknye stress tu dtg blk..adesss... tatakala mcmnila aku rasa yg aku need sOmebody yg boleh dengar dan share mslh aku ne..bak kata salah sorg kawan opis aku siang td bila dia dengar aku merungut Psal stress..Katanya,.. "tula...masa nila kita perlukan teman yng Berlainan jantina utk Sedia mndengar serTa berkongsi Pendapat serta feeling yg kita Rasa...sbb diorg mampu mendalami dan memahami kita dr sdut yg berbeza.." adessss~ terdiam seketika aku bila dgr statement kwn TU.. huhuhU... perlukah aku????? adoi~ namun knytaan tu ada benarnYa..aku xnafikan... Cuma; Buat msa Neh mungkin ALLAH nak tengok btapa KuaTnya aku menghadapi semua Tu sendiri... insyaallah;..aku tau ALLAH  dah tentukan yg terbaek buat aku,.. jadi aku perlu REDHA dan BERSYUKUR dgn diri aku sekarang; bIarpun seorang diri.... :)   

2 comments:

Unknown said...

kuatkan semangat k..semua tu lumrah di dalam kehidupab..awak kena kuat..be strong..

btw , boni is back :)

Lavender Lassie Roses said...

boni..?? btw, thanks! :)