February 20, 2012

..Sangat Penat tp Puas Hati...!!

Harini merupakan hari paling sebok aku bekerja sampai tak masok opis.. Motifnye sebab nak kene assist KPKT organised Majlis Penyerahan Kunci di Taman Perumahan Kota Cahaya Putri, Masai, Johor Bahru.. Nak-nak plak bila melibatkan protokol atas sebab Menteri KPKT datang menyempurnakan majlis tersebut.. Pening kepala aku melayan kerenah orang-orang Kementerian ni.. Asyik nak mengarah orang je taunye.. itu xkene..ini xkene.. ade ke patut..???

Dari pagi aku tak masuk opis,..kuar dari umah dalam kul9 pagi sebab tunggu kedai yang aku tempah Acrylic untuk perasmian tak siap lagi... Lepas je siap, aku terus shoot ke tapak majlis.. mase tu pihak urusetia dr KPKT dah dok bising-bising pasal barang x complete lagik.. adess~ deorang neh memang gabra tol la.. Aku trus tepon Abg Lan selaku supplier untuk khemah majlis siang tadi.. katanya semuanya dah on the way.. So, xyahla nak kecoh2 kan.. Pastu, bole plak bising-bising pasal mende yang remeh2... aku rase cam agak bengang gakla kan.. tapi ape boleh buat, selain ikut je la orang2 kementerian neh.. banyak songeh tol!!..

Dia bukannye tau, preparation kitorg dah buat 2,3 hari sebelumnya.. eventhough, semalam hari Ahad adalah hari cuti aku..masih sempat lagik aku monitor tapak majlis supaya semuanya berjalan dengan baik dan lancar... Kengkadang tu pelik tol ngan diorang tu... tak reti nak appreciate langsung!

Apepon,.. majlis tu dah tamat dengan rasminya pukul 3.30ptg tadi.. diiringi dengan ujan yang sangat lebat.. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik, dengan cuaca yang agak baik walaupun ade sedikit kerosakan teknikal pada gen set tu.. semuanya dapat ditangani dengan baik dan lancar.. Thumbs Up to the technical team..! Aku sangat2 berpuas hati plak bila dapat Sign 'GOOD' daripada GM Project.. dia pon berpuas hati dengan segalanya.. Alhamdulillah... tak sia2 bertungkus lumus untuk menjayakan majlis neh walaupun manyak sangat dugaannye..huhuhu~ naseb baek jugakla aku dapat handle purchaser-purchaser yang tetiba wat aduan kat situ...mujurla xde yang datang buat hal... hahaha..cuak gak aku..!

Apepon,..harini tersangat penat!! nak berehat dan esok start balik melayan kerenah2 purchaser yang makin bertambah2... adoi~ malasnyeee....nak amek time off ley tak rase2...??? :P

No comments: