February 16, 2012

Rindu menulis....

Yup,...

Sebenarnya aku rindu untuk menulis... Sekian lama aku perapkan blog neh, sampai agak basi kot~ hurmm... sedeyh.. :(

Oleh sebab kekangan masa yang terhad dan penggunaan yang terhad membuatkan aku dah lama tinggalkan dunia penulisan.. blog ne pun aku sekadar jengah je, xsempat nak update ape2 pon..biarpun sebenarnya ade manyak mende yang nak di luahkan, disharekan, dilepaskan, diceritakan.. memang banyak sangat~


Masuk taon ne je, aku teramat-amat busy.. busy dengan kerja, dengan aktiviti kehidupan harian yang semakin 'pack'.. nak mengadap depan pc neh, meluahkan semuanya..at last mesti 'blurr'.. kenapa ek..?? mungkin jugak sebab kesibukan kat tempat keje membuatkan otak aku sedikit 'blurr'.. sekelip mata je semua tu ilang,... camne nak buat..?? aku betul-betul rindu nak menulis...

Alasan sebok tu, kekadang tak ley nak pakai jugak.. sebab kengkadang lain yang aku plan, lain yang jadik... mungkin jugak sebab keje yang bertimbun-timbun dan semakin berlipat kali ganda datang meneru-neru dekat aku,... nak share kat blog neh..rase cam x sempat..ini pon kebetulan je sebab tetiba aku tak ley nak tidor, sedangkan siang td aku agak sebok..apetah lagi esok,.. penuh dengan aktiviti dekat opis... aduusss... ade banyak jugak biter gembira aku nak citer.. manelah semuanya hilang... aku jadik 'blurrr'!!


hurmm..tapi rasanya xde sape yang kesah pon aku update ke tak blog neh..sbb dr mula aku buat blog neh, cuma untuk meluahkan dan menulis ape-ape saje yang aku nak tulis... orang baca atau tak, aku tak kesah..yang penting semuanya diluahkan melalui penulisan dan tercatat dalam catatan.. apepun,.. pada teman-teman..

*erkk..ape yang aku merepek neh haaa...????????? 'masih blurrr' Aarrghhh~

No comments: