March 20, 2011

~ Akhirnya.... ~


Akhirnya,...
Malam ne aku mau habeskan masa depan komputer ne..setelah sume keje2 aku disiapkan... Siang td udah penat eden menyiapkan tempahan coklat yang agak menggalakkan.. bertambah2lah semangat dijiwa rage ini untuk meneruskan bisnes ini... Harap2 mereka2 disekeliling aku akan support aku selalu.... dan semoga jiwa ini dipenuhi dengan kesemangatan untuk aku meneruskan apa yang telah aku teruskan... Maka, sekarang ini tengah2 dok memikirkan apakah nama branding untuk aku letakkan untuk cokelat 'kami' ini..huhuhu... All da Besh dude!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akhirnya,...
Setelah sekian lama aku tinggalkan semua memori itu... aku melihat kelibatnya dengan 'sengaja'... sudah biol kah aku hari itu?? pada ari sabtu bersamaan dengan 19 Mac 2011, selepas habes training sampai petang.... aku kne pegi anta kak As kat JP Perdana..then angkut Nina ngan aku skali kebetulan aku akan anta dia balik sbb xde transport... Lepas drop kan kak As,.. aku ajak Nina temankan aku wat keje giler..yang xgiler sangatla... aku pun plan mau isi minyak kat Petronas Kg. Melayu... nak dipendekkan cite... aku ne entah angen kuskus mane ntah yang meniup kepala hotak biol aku ne untuk round kat area tempat keje ex- aku tu.... Dengan confidentnya....aku pun memandu agak slow dr jauh bila aku hampir sampai ke tempat tu~... aku nampak somebody ngah duduk..dan aku yakin itu bukan dia.... Suddenly, bila kete aku dah dekat dengan tempat tu ~ alamak!!!!!

Masyaallah...... Si dia.... Si dia yang udah setahun lebih aku tak jumpa.... si dia yang pernah aku sayang,.. si dia yang pernah aku cinta... si dia yang....... macam2la.... waktu tu,... naseb baeklah dia membelakangkan jalan... rasanya dia xperasan aku... Aku pulak??? ntahla,.... debaran di hati xsekencang dulu... mungkin aku dah tak mengharap pape kan..sbb tu aku rasa macam tu... walaupun dalam hati aku masih ada sesuatu yang belum selesai di antara kami... errmm... aku 'speechless' seketika.. xtau mau buatpe... nak jumpa?? maukah dia?? masih bencikah dia pada aku?? jijik sangatkah aku?? berdosa sangatkah aku?? ermm... aku sendiri xtau apa sebenarnya tanggapan dia pada aku... Hakikatnya dia harus tau... tapi.... biarlah ianya menjadi persoalan buat masa ini..kerana, aku xmampu berfikir tentang 'itu' dalam masa terdekat ini...

Rindukah aku....????

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akhirnya,....
2 Hasrat aku tahun ne udah tercapai... Alhamdulillah,..

1) Henpon Baru... (yang dibeli menggunakan wit sendiri.... --> akhirnya aku dapat juga beli menggunakan duet lucky draw masa Annual Dinner Company... :) )

~ Nokia E5 ~

2) Kete sendiri a.k.a harta yg pertama... wakakak ~ --> akhirnya aku dapat juga beli kereta sendiri dengan belas kasihan daripada abah untuk membayarkan duet muka.. setelah berhempas pulas dengan En Hairi a.k.a dealer kete yg berusaha juga melepaskan loan aku supaya dr 0 down payment..tp xlepas.... abah juga penyelamatnye,..terima kasih Abah!! hehehe..

Inilah dia..... Kete baruku ~ Tenkiu Abah!! :)

Alhamdulillah,... semua rezki ne Allah yg bagi... maka, aku kne selalu berdoa agar tidak lupa diri dan bersyukur dengan pemberiannya ini.. Sesungguhnya, DIA boleh tarik bila2 masa sahaja yang DIA mahu andai itu kehendak Nya.. maka,.... aku perlu hargai setiap apa jua pemberianNya pada aku dalam tempoh yang singkat ini....
Alhamdulillah,... Syukur.....

3 comments:

ishmahbihabie said...

"syukur itu makamnya lebih tinggi dari sabar"

Tahniah amni!

*wink, wink* Bila nak merasa naik saga FL itu?

Hana said...

amboi....namo lope sama kak lalink yeee...nak naek keter baru tuw...

Lavender Lassie Roses said...

heheheh..
Biha: insyaallah...nanti naek ler....tunggu sya ke sana..
Akak lalink: heheheh..itula mao kidnap akak di kulai sana... Hehehehe