March 28, 2011

Hari yang Mood nye Okay ~

Sebenarnya takde papepun yang pelik berlaku arini yang menyebabkan aku genbira.. tapi ntahlah, rasa arini mood aku okay je, even though aku agak ‘cuak’ dengan Project 7 aku malam ne sbb x brape nak prepare. Lagipun, last minutes aku tukar topic sebab topic lama tu agak complicated sket,.. Walau bagaimanapun, setelah bertungkus lumus di hadapan computer selama setengah hari pada hari Ahad (semalam),.....
Finally, siap juga Speech aku yang bertajuk ‘DEPRESSION’.. nyahaha.. itulah aku, biasanya dah last minutes barulah bertimbun2 serta berguni2 idea dating menyinggah di kepala otakku ini.. Maka dengan itu, siaplah Speech aku sepanjang 2 pages, yang akan dibentangkan pada mala mini selama 5 hingga 7 minit.. huhuhu.. udah lama rasanya xwat speech ne,… harap2 semuanya okay… As usual la..agak2 kalo dah blurr masa dekat lectern tu, jawabnya aku menengok la script yang telah dicetak itu.. nyahahha..yang penting aku dah complete kan task untuk Project 7 tu…huhuhu..
Dan perkara lain yang agak meggembirakan aku ialah pasal bisnes baru aku tu… arini jerk aku udah dapat tempahan 100pcs untuk teddy lollipop tapi bukan untuk sekarang..tapi untuk bulan June nanti… Kira oklah 2 bulan awal..huhuhu..sempatla aku prepare dan cari barag pape yang patut kan.. 1 lagi, arininya chocolate udah abes aku jual.. adelah dalam 1 tupperware + 1 balang… Alhamdulillah..rezki masyuukkk… hehhehe :)
Erm… dah alang2 aku xjadi ke site arini,..patutnya aku prepare speech aku.. ne nyempat lagi melariskan chocolate + mengupdate blog aku ne… wakaka.. xpe2.. make it 3 in 1… huhu.. So, rasanya cukup untuk arini… sekarang ne jam udah menunjukkan pkul 2.32 petang.. aku ade dalam 4 ½ jam lagi untuk prepare speech tu..ingat x ingat wallahualam.. hehehe.. jadi, aku perlu beransur dulu yer….



Daaa….~

2 comments:

kay_are said...

siap ade bisnes lagi?? hebat!

Lavender Lassie Roses said...

bisnes kecik2 jerk ~ hehehehe