March 13, 2011

~ Bisnes Cokelate ~

Psssttt...
Meh sini mau cek mau bagi tau... ini bisnes sudah berjalan selama 1 minggu.. Alhamdulillah.. agak memberansangkan sungguh..., aku juge sungguh seronok dan excited giler.. Ini juga hobi baru aku yang aku akan giat berusaha lebih dlm masa yg sama mencari wit tambahan yang akan membantu aku bila al-sengkek nanti.. Almaklumla starting next month ade manyak mende aku nak kne membayar memandangkan buah hati baru aku itu mau keluar..hihihi

Aku try wat bisnes ne pun atas cadangan somebody yang boleh kategorikan sebagai kawan adek aku.. memandangkan dia bg idea dan tolong2 aku dalam mencari bahan sume ni, so aku decide kita jd share partner.. huhu.. bisnes kecik pun ade partner ke? xpela, sket2 lelama jd bukit.. jangan terlalu tamak.. buat keje kenelah ikhlas baru rezki tu akan berbalas.. iye tak??

So far, Alhamdulillah...setakat ne yang aku promote sumenya abes..dan tempahan utk event plak akan menyusul memandangkan diorang pat keje aku udah plak nak order untuk burfday anak2 mereka.. Waah.. sungguh seronok bila sesuatu yang dihasilkan dengan tangan sendiri mendapat sambutan yang agak menggalakkan... diorang pun bg feedback yang agak positif... Xpe, ini first step aku... Insyaallah more improvement are needed..

Jadi kesimpulannya.. inilah dia gambar2 hasil kerja tangan aku bersama partner... Gamaknye ader yang mau tempat... sudi2la contact saya ye, kalo senang2 msg je kat chatbox nanti akan di contact semula ye... Ini dia..lihatlah hasilnye... :)

~ Choco Oreo ~

~ Teddy Choco ~

~ Love Oreo ~

~ Dark Chocolate wif Hazelnuts ~

No comments: