February 03, 2011

~ Lucky Nite with Cash Cheque RM2000 ~

8 Januari 2011, company yang aku bekerja sekarang ne telah mengadakan Annual Dinner di Amansari Residence Resort, Bandar Seri Alam.. yang mana hotel ini a.k.a servis apartment ne sebenarnya adalah hakmilik company aku bekerja juga.. maka dapatlah gamaknya management save cost..huhu.. Alkisahnya, dinilah tempatnya.....

Amansari Residence Resort

Bermulalah kisahnya, yang mana hari tersebut merupakan hari pertama sepanjang hidup aku beriya2 untuk mencari baju dan juru make-up.. hahaha.. Almaklumlah, temanya 'Dress to Kill'.. pada mulanya, aku malas nak amek port pasal tema dinner ne, tp bila dah nak sampai hari yg dinanti2kan tu.. aku nengok sume staff, including best colleagues aku dok berhabes duet mencari baju dinner yang sesuai... tu semua membuatkan aku jd xsenang duduk seyh..

Sebenarnya apakah alasan aku xmo amek tau sangat pasal tema dinner ne adalah disebabkan aku ne agak 'comel' dan susah nak carik baju..huahuahua.. nak kne pakai dress kan.. jd xkuasa nak melayan.. ader rupa ke nanti kalo aku pakai dress??... hahaha.. at last aku decide pakai jelah baju yang aku dah ada.. aku try survey gak, 'dress' it doesn't mean ko kene pakai baju dress labuh yang melekat kat badan ko tu.. tp just a simple blouse yang melepasi lutut pun kira dress gak pe.. hahaha... at last, dipendekkan cerita..inilah 'dress' aku that nite..

Ala-ala red carpet gitu..hahaha.. sempat aku snap gambar ne pas dinner abes..

And one more thing yg aku nak highlight kan kat sini,... for the first time in my life, that nite aku telah di make over by adeq a.k.a jiran aku, Irra.. thumbs up to her la.. mula2 tu cuak gak aku nak di make-up by this girl.. after 45 minutes without seeing my face at the mirror.. fuuhh.. puas hati babe... muke aku ke tu?? hahaha.. cam xcaye siot.. siap bulu mata palsu.. OMG!... hahaa unbelievable... hahaha... inilah hasilnya.....


Ini plak thumb up to my lil sis.. Ainaa kerana telah berjaya mengubah stail kakakmu ini dengan stail tdung yg baru... walau pun agak kekok..Don't you think it is quite nice is it?..

Oklah, actually on that day aku ader task untuk dibuat coz aku ne one of the committee.. So, akunye tugas ialah menjaga registration counter bersama beberapa lagi my colleagues.. So disinilah bermulanya gadis2 cun dan comel ditugaskan menjaga kaunter pendaftaran..huhuhu


So,.. that nite cam biasalah bila dinner je ramailah yg snap2 gambar2.. almaklum jelah, aweks pun ramai yg cun-cun serta Vogidevas! hahaha.. So, aku just upload gambar aku wif my best Colleagues dekat opis tu.. even though salah sorangnye tu kat site Senai, oleh kerana kami bertiga ne masuk keje tarikh yang sama dan pangkal nama 'NUR' yang sama..till now kitorang rapat.. inilah dia....

(Nur Nazmi Afiq, Nur Amni, Nur Mohd Fairus)

Inilah aku bersama adikku .. Nur juga.. huhu Nur Arlia... :)

Oklah,... yang sebenarnya apa yang paling interesting dan havoc malam tu ialah,.... the Grand Prize for Lucky draw... Guess what?? I'm the lucky one! hahaha..

Replica of Cash Cheque with amount RM2000.00

Inilah dia.. Replika Cash Cheque yang bernilai RM2000.00 sebagai hadiah Grand Prize untuk Lucky Draw masa dinner company aku pada 8 Januari 2011.. dan aku jualah pemenang bertuah itu yang memilik RM2000.00 dalam sekelip mata.. wakaka.. boleh katakan seperti hadiah terpijak la ek. kebetulan that time aku tengah 'kekeringan' & 'kekontangan' akibat berhabis utk adik aku sekolah..tp xpe,.. mungkin sebab niat aku baek habiskan duit untuk persekolahan adik aku tu membuatkan Allah memberi rezeki juga buat aku... Alhamdulillah, syukur...

I'm the Lucky one wif Lucky Draw No. 1078 :)

Grand Lucky Draw Prize Winner dipelopori oleh Project Department...
(Dari kiri: Winner No.3,Hakim-LCD TV 32', Winner No.1,Me!-Cash Cheque RM2k, Winner No.3,Faizal-Cash cheque RM1k)

Berposing setelah menjadi Grand Prize Winner...wakakaka :)

2 comments:

Hana Suzana Ramlee said...

ahaks.....ngopi...ngopi....udah kayo tu.... :)

Lavender Lassie Roses said...

hahah..kayokah?? udah abes pong ~ hahahaha