February 20, 2011

Hari Minggu..

Actually, smlm aku pergi menjalankan rutin mingguan aku yang dah lama aku skip...huhuh iaitu menimbang berat aku...wakaka.. aku pun bersemangatlah pergi ke umah Irra untuk melakukan penimbangan dengan harapan adelah pengurangan yang berlaku dalam nombor2 tu.. Al-maklum jela, selera makan sekarang udah kurang.. tambah plak udah selesai memanjat bangunan menggunakan tangga setinggi 17 tingkat sambil memecahkan rekod menaiki bumbung highrise building..wakaka

Tapi... sayangnye.. uikkssss bilaku timbang...lain plak la hai jadinya... Adoyai.. ape mau buek lagi ne... Adoyai..susah bebenor mau capai itu target ~ erm.. xpe2.. as plan, next month aku nak try fix masa untuk pergi bersama2 trainer kesayanganku Irralishah ke Veron Fitness Zone kat Bukit Indah.. bersama2la kita menuju ke puncak target itu...

Oleh kerana kesemangatan semalam, pepagi tadi aku ajak mak terchentaku ke Hutan Bandar Mutiara Rini..dengan harapan mau pergi Aerobik dengan Si Reza cute tu..huhu.. tapi udah terlambat plak.. akhirnya aku berdating ngan mak terchentaku dengan bermaen badminton....


Ini dia, aku dan mak terchenta a.k.a nenek kuat..huhuhu yg berhenti separuh masa setelah kepenatan..huhuhu Idakku sangka nenek ini masih kuat lagi bermaen badminton..cayalah mak!..huhuh

Huh,..ingat anak cucu je yg boleh posing..nenek pun buleh tau.. huhuhu ~

1 comment:

Hana Suzana Ramlee said...

adoi ai....rugi dok jaoh...klo x join mak darling ....