January 12, 2011

~ Steamboat & Grill Cottage ~

Waahh... udah sangat kenyang ini.. tp mata x ngantuk lagi.. esok keje wei~ adoyai.. Kekenyangan mam steamboat kat Mount Austin tadi. Si Fazlee a.k.a El Travieso banje.. huhuh bukan senang orang nak banje makan beso2 ne.. padahal 4 orang je.. Aku, Lea, Azliza, ngan tuan badan yg nak membelanja, El Travieso...

Well, makanan kat sana not badla.. Compared to Rawa yang pernah aku pergi kalo ikutkan makanan kat Rawa lagi manyak choices nye.. tapi kat Cottage ne quite ok.. not bad la.. yang paling penting tak payah nak was2... sebab ownernya Islam..So, 100% sure dijamin HALAL..huhuhu.. niat nak bawak family makan sane ar nanti ~ Insyaallah...
Tapi yg klaka giler kitorg dok gelak sakan pasala tuan badan yg membelanja kami arini tu ~.. hohoho .. Kami tau ler tuan badan itu adalah 'anak emak' tersayang... Tepat jer kul 9.00pm, Bonda si Tuan Badan ne menelefon... "El, kamu kat mana? Nak balik bila?" huhuhu.. kami ne yg wanita2 yg suci lagi murni ne udah ketawa melekek-lekek dengar El di bebel maknye... hahaha..

Tepat kul 10.20pm,.. tepon El bunyik lagi... "El, kamu tak balik lagi ker? Dah lewat ne.." hahaha kami semua tergelak beso la ngan si El ..lelaki macho, brutal lagi gagah ini upenye anak kesayang mak... huhuh... 'anak mak' betul kawan aku sorang ne.. Inilah first time seumur hidup aku lepas aku abes skola, seorang mamat yg berumur 26thn tahun ne (2011) mak dia cukup risau kalo kuar malam... hoho... aku ingat pompuan je..upenye lelaki pun ader..huhu tu menandakan Si El ne budak yg baek2... anak kesayangan mak dan ayahnya.. bak kata Azliza.. waahhh... cantik untuk wat jodoh ne..hahaha ~ boek tol la...

Ini Azliza.. gambor agak kabor sket..tgh syiok makan maklum ler..

Ni plak adek aku yg aku bawak skali makan2 tu ~

Inilah aku bersama si EL a.k.a Fazlee senget (tukang belanjee..)

Waa.. inilah dia..udang + sotong + ayam tenggek atas api.. hahaa

Wah..masa udah menunjukkan pkul 12.40pm.. aku badan udah sakit2,... mata udah berat mau angkat kelopaknya,..tengkuk aku udah mula menunjukkan kesengalannya.. maka itulah tanda2 aku harus beradu.. Moga ketemu lagi esok..dengan kisah 'CEK RM2000.00'.. wee ~

No comments: