January 07, 2011

Past is the Past ~

Pagi tadi masa aku drive nak gi keje, betul2 kat simpang tebrau tu boleh plak aku selisih kete ngan si 'dia'... ~ hurmm.. aku xtaula betul ke tak, tp itu yg aku perasan..aku cam sangat muka tu,.. wajah tu... nak tau ape aku rasa masa tu? aku tak rasa pape pun... mungkin sbb terserempak cam tu je kan..so, nothing to worried.. Hey! ape yg nak di 'worried' kan rite? aku bukannya de pape lagi ngan dia.. even though terserempak kat luar pun belum tentu aku nak gelabah.. Aku xde hak nak gelabahla.. i'm nothing.. Tapi ape yg terlintas di sanubari aku masa aku terpandang kelibat wajah tu,.. terus aku berdetik dalam hati,...

"Ya Allah, andai dia sedang bahagia dan berjaya dengan kehidupannya sekarang aku amat bersyukur pada-Mu Ya Allah... mungkin aku bukan yang terbaik untuk 'dia'... "

Past is the past and it may not continue back in the future ~


Semua tu kerja Allah,... kita hanya mampu merancang dan DIA yang menentukan segalanya... dalam hati ni mungkin ada' dia' tapi hanyalah sebagai kenangan dan memori indah yang pernah aku lalui sepanjang hidup aku bersama insan yang bernama lelaki... Tiada apa2 yang perlu aku kesalkan... masing-masing punya kisah hidup sendiri...

Setelah apa yang berlaku setahun yg dulu..aku dah pasrah dengan segala2nya... tiada apa yg perlu disesalkan sebab masing2 punya kekurangan sendiri... jadi setelah saat itu, aku dah nekad untuk melupakan segala2nya.. biarlah masa yang menentukan kebenaran yang akan terjawab.. biar pun lambat... aku harap suatu hari nanti kebenaran itu akan terbongkar jua...

Just let everything go... then everything will be ok... :)


No comments: