December 27, 2011

BZ & Tanggungjawab..

Waaaa... dari minggu lepas, bersambung plak minggu neh.. Masa berjalan dengan cepat plak rasanya..Naseb baiklah last weekend cuti panjang gak.. Itu pun time bercuti di selitkan dengan aktiviti shopping sambil bekerja..ekeke~ Orang lain, bila time ujung-ujung taon neh patutnya dok sebok abeskan cuti pi bawak family jalan-jalan.. Aku plak dok sebok bekerja mengalahkan orang akaun nak buat closing jerk! Hahaha..

Bukannye ape,.. semenjak dilantik sebagai Presiden Kelab Sukan & Rekreasi Company.. rasanya aku dok sebok je memanjang.. Alhamdulillah..aku memang suke sesangat... huhu.. betul neh,.. aku memang suka bila teramat sebok sebab tak rasa masa berjalan begitu cepat.. Nape aku bz? Sebab end of this week iaitu bersamaan 30hb Disember 2011, company aku ade wat Annual Dinner dan supposed to be aku tak payahlah nak sebok sangat sebab chairperson untuk Event kalini adalah orang lain.. Sepatutnya aku just monitor everything supaya on track.. Tapi terbalik plak bila aku yang kene buat semuanya..But it's okay, sebab at least aku taulah camne nak handle everything dengan sendiri.Mujurlah sebelum ne, aku dah biasa manage ape-ape event. At least adalah experience yang boleh digunakan.. Nak-nak lagi bila akulah Presidennya.. Tanggungjawab beso tu...

Apepun,...aku akan buat yang terbaik. Dengan penglibatan aku dalam event ne, sikit sebanyak aku dapat taulah permainan orang dalam.. Ish..ish..ish... tak baikkan..tapi xpela, aku just buat yang terbaik.. Biasalah kan kalau ade yang mengata.. Manusia sememangnya tak pernah puas, lagipun mane ade manusia dalam dunia ne yang sempurna kan..So, biasalahkan,... belum start event pon aku dah dengar rumors macam-macam.. Entahlah, mulut orang kan.. ikut suka diorangla..yang penting, orang sekeliling yang bekerja dengan aku tau macamana aku buat kerja dan prinsip aku macamana... Tanggungjawab dan kejujuran serta amanah tu penting! Selepas aku diberi tanggungjawab tu, bermakna mereka percayakan aku..jadi, aku perlulah buat yang terbaik untuk semua orang kan..Apatah lagi kalau melibatkan duit. Nak-nak plak aku berhak buat apa-apa keputusan yang besar melibatkan DUIT...Perghh! itu yang aku takut.. tapi xpela, aku sedaya upaya akan buat yang terbaik dan bersikap adil untuk semua orang.. Yang pastinya, mereka disekeliling aku yang percaya dan yakin dengan aku..itu yang penting!



Apepun,...aku harap semuanya akan berjalan dengan baik dan lancar tanpa masalah.. Aku akan lakukan yang terbaik agar semua orang berpuas hati... Hopefully semua okay! :)

No comments: