December 26, 2011

Hari Krismas yang sangat penat!

Oh yesss!!
Hari semalam adalah hari Krismas.. Of course kat shopping complex sume orang berduyun-duyun dok bershopping moping..di tambah plak bagi ibubapa yang ade anak yang akan menjalani sesi baru persekolahan, time cuti Krismas nela diorang dok sebok-sebok buat persiapan.. dan pada yang dapat bonus riban-riban tu, surela dok aktifkan diri shopping moping sakan, al-maklum jelahkan 'YEAR END SALE'! hohohoho~

Aku...?? Ape yang penat ek?
Sambut Krismas?? tak pon..
Buat persiapan anak nak mula sekolah?? Sorry okay! I'm still single and still mingle around..ekeke...
Dapat bonus untuk bershopping sakan..?? Adesss! takde maknanye lah nak dapat bonus time gini kan..nak-nak plak keje company 'ce ye nun alip'.. huhu..

Sebenarnya,.. arini aku dok bershopping sakan dengan mak terchenta dari pukul 1ptg sampai ler pukul 9.30malam.. Aku pi shopping moping sakan dekat Jusco Bukit Indah..tapi,.. bukan dok syok bershopping barang sendiri oke!.. sume nya barang-barang orang..hahaha.. Sebenarnya, aku dok bershopping mencari barang-barang yang nak diberikan sebagai lucky draw Company Annual Dinner ari Jumaat neh.. Abes beli barang sume dalam RM2k... giler arh! Kalolah shopping barang aku sebanyak tu, mau nak pengsan gak aku..ekeke..

Korang nak tau ape yang aku beli..?? Ne ha... Sume barang aku beli ade dalam 10 items.. tu belum masuk adiah yang nak diberikan masa Fun Game Session... Plus minus semua skali arini abes dalam RM2.5k.. Naseb baeklah bukan duet aku..huhuhu..

Ne ha,..aku beli comforter juga buat adiah lucky draw tu.. Agar diorang dapat tdo dengan nyenyaknye.. ekeke...

Dan,... manyak2 barang yang aku beli tu.. Inilah dia barang yang paling mahal aku beli.. iaitu Set Comforter dengan bed fitted skali Brand Akemi.. Nak tau harganya bape??? RM800 lebih.. naek juling bijik mata aku bila neok harga tu... Tapi naseb baeklah ade less 70% so price dia jadik dalam RM200 lebih je.. RM200 lebih jerk..??? Perggh! kalo aku tentu xde kuasalah kan nak beli comforter semahal tu.. tunggu lah kalo dapat laki tokey balak ker,.. hahaha.. kalo tokey balak baek aku beli mende lain daripada mende alah neh..huhuh..
Apepun,..sangat-sangat penat.. bershopping sakan dari Jusco tu dibukak sampai dah nak tutup aku kat sane.. Then masa balik plak melayan adek bongsu aku balik keje makan dekat luar... letehnye rasa.. Tapi mata plak tak ngantok lagik.. apo kono ek..?? jadi masa nehla aku dok nyempat update blog ne... nak-nak plak arini aku tak keje..huhu.. Tapi, kebizian akan lebih kerap melanda untuk minggu neh, memandangkan persiapan untuk dinner ari Jumaat neh ade yang masih tertangguh.. Well,. ape buleyh buat..dah tanggungjawab kan... I'm trying to do the best!.. :)

No comments: