April 09, 2011

~ Happy Burfday to ME!! ~


Happy Birthday to ME,...
Happy Birthday to ME,...
Happy Birthday to Myself,...
Happy Birthday to ME,...
ngehehehhee~

Ermm..Patutnya aku nak update post ne masa exactly masa befday aku,.. tapi atas sebab-sebab yang x dpt dielakkan aku x plak berkesempatan nak mengupdatenya..jadi, pada hari ini... Aku akan merungkaikan setiap detik yang berlaku pada hari tersebut iaitu bertarikh:

~ 7 APRIL 1985 - 7 APRIL 2011 ~

Tahun ne, bersamaan dengan 7 APRIL 2011,.... setelah sekian lama, aku rasa x sambut befday sendiri bersama keluarga terchenta (sbb slaloo celebrate befday skali ngan mak yg tarikh befdaynya 1 hari selepas aku.. 8 April ..) akhirnya tahun ne aku menyambut befday aku bersama2 keluarga yg terchenta...

Sesungguhnya aku dah x kesah whether mau sambut befday atau pun tak asalkan certain2 peoples yg aku sayang serta aku hargai ingat tarikh tu dan mendoakan aku..itu saja sudah memadai pada aku... Aku xharap pun hadiah2 yg mahal2..tp cukuplah sekadar DOA yang mendoakan kejayaan serta kebahagiaan aku dunia akhirat.... Itu sudah cukup buat aku tersenyum gembira kerana masih dipanjangkan umur selama 26 tahun bernafas dan berbakti di muka bumi ini...

Pada malam 6 April 2011,.. aku x expect pun yg adik2 aku udah plan untuk celebrate tepat kul12am... Aku plak masa tu udah noneng2 kepala, maka dengan jayanya dalam pukul 9.30pm aku pun melelapkan mata dengan bahagianya.. wakakaka... So, dlm kul 11.30pm, mak ngan adek2 aku dok asik jenguk2 kat dalam bilik..adoyai.."akak dah tdola..ngantookkk"...
Last2 aku dengar adek aku Si Nana sibuk nak celebrate cepat sbb ngantok sok skola, (elehh..alasan,...dok ngadap komputer sampai pagi2 walaupun sok skolah boley plak yer!hahahah)..... Then suddenly, mak pun memanggil2 aku depan pintu suh bangun adek2 beli kek.. dalam hati aku,.."apesal la ko celebrate mlm ne, celebrate la esok..aku udah tdo ne..huhuhu"

Btw,..thank you so much my family, sebab celebrate befday aku and advance befday skali dengan makku yg terchenta.... maka, inilah dia keknya yg dibeli oleh adek2 aku kat Secret Recipe,... Oleh kerana lalok2, maka dah potong kek baru aku ingat nak amek gambor..huhu sebab tu separuh dah lopong..wakakak~

ape aku dapat malam tu?? Ini dia... xpenah2 aku pakai jam memahal kalini aku dapat jam mahal jenis "CASIO" siap guarantee card lagik.. adoyai adekku Lea..mekaseh yerk beli adiah mahal2 dekat kakak kamoo ini.. akak kamoo layak pakai jam murah jer patutnye..huhuhu..

Keesokan harinya plak, kat opis...
Makes me touching sebab berada di area 'Human Resource Department' even though aku ne dak project (project Department yang dah macam padang jarak padang terkukur..huhuhu).. mereka2 di HR department celebrate befday aku beli kek.. tenkiu to Kak Aslina, Agnes, Kak Mai, Bos aku En. Fairus dan juga Abg. Sam... thanks for the small party kat pantry.. :) Memula diorang plan mau beli Fruit cake kat Lavender, tp sempat plak aku nyibuk kat Kak As kata mau Chocolate Cake cam befday Ms. Tang dlu.. wakakaka demand plak tu!! hahaha...
Apepun, mekaseh juga pada Kak As sebab memilih Kek favorite aku ne.hehehhe ~

Inilah Chocolate cake dr SEASON favourite aku.. xyah mahal2 der ~ huhuh
Inilah a few gambar mereka2 yg memeriahkan small birthday utk aku masa tu kat opis..~

with HR Team yg organized ne utk aku!! TQ ~
(Agnes, Aslina, Kak mai..xlupe juge Kak Yati yg nampak kepala je tu...)

Suprise jugak bila, HR invited my Project Team..
(Tanusha, dan Ibu mengandung itu..Pn. Maisahara..)
This time sebenarnya Big, big boss aku ader...sape lagi kalo bukan Pakcik CCM tu.. aku pun dengan selamber layann kan jela..huhuhu.. a bit suprise gakla bila dia beriya2 amek camera untuk kami semua yg ade kat dlm pantry tu,... hahaha.. cam nak tergelak pun ade waktu tu.. bukan pe,..sbb dah lama dah x celebrate befday party dgn CCM bersama anak2 buahnye.. (ader lagi ker???) start drp kes Jo dlu..hahahah apepun tahnks la uols semua... even though kecil2an.. aku really2 appreciated sesangat... TQ!...

On that day juge,... aku dapat 2 presents:

1 pasang persalinan ~ untuk Rayalah jawabnye..nghehehe
Thanks to:
(Pn. Mai, Pn. Fateen, En. Nazmi, En. Fairus, En. Faizal & ms. Tanusha)

Ni plak daripada dak2 GoodWin Trading... I loike it! because they know I really2 LOVE Winnie the Pooh! :)
thanks to:
(Kak Mala, Nina, Sari, Kak Aslina, Kak Mai)

By the way,...
Xlupe juga kepada sahabat baekku,... Nor Azlin... yyg beriya2 mau celebrate befday aku this year bersama tp atas sebab2 tertentu terpaksa cancel dan we meet up earlier sbb dia kata, dia made something special utk aku.. still wonder what's the suprise that she had made....
See this,....

Dia buatkan aku CHOCOLATE CUPCAKES with word:
"EPY B'DAY"

and.......

Bersempena dengan kete baru aku tu... Dia adiahkan aku Cover Stereng Winnie the Pooh jugak!
I loike it 2,3,4..huhuhu.. mekaseh kamoo2 semua...

Saya sayang kamoo2 semua... My Lovely parents, My Lovely Sis's and Family, My lovely Friends... really2 Appreciated all of this things.. tapi yg paling bahagia dan menggembirakan aku... Doa2 kamoo semua.. Terima Kasih...
Muaahhh!!! :)

No comments: