April 09, 2011

~ Happy Birthday to Mommy!! ~


Happy Birthday to You,...
Happy Birthday to You,...
Happy Birthday to Mak Sayang,...
Happy Birthday to You,...
Muaahhhh!!! Sayang Mak ~

Hehehe ~
lepas citer pasal birthday aku, skang kite cecita birthday mak yg jatuhnya selepas tarikh harijadi aku iaitu bersamaan 8 April 2011... genaplah umur makku yg nampak mude selaloo (katanya.. hehehhe) 48tahun.... Every year, aku xpenah lupe belikan something untuk birthday mak.. So, for this year aku make it special dengan keperluan yang perlu... As I mentioned earlier dlm post sebelum ne,.. tahun ne adek2 aku celebrate befday aku + advance celebration untuk my mom... Seperti yang tertera di Cake kat bawah ne ~

"Happy becoming birthday, Mommy!"

So shuweet.... this year celebrate advanced birthday utk mak aku... Masa malam tu, sebab befday aku,... aku belum lagi beli adiahnye... masa birthday aku tu barulah aku g beli adiah,...
So, nak dibuatkan cerita malam befday aku tu..Abah pun dengan berat hati (wakakak) untuk membelanjakan kami2 semua di Pizza hut, Nusa Bestari... celebrating 2 Birthday girls..

Ade nampakkah itu???? Abah tengah membayar bil, mak terchennta sedang menunggu,.. maka aku dan tecik Sara sempat plak berposing depan Pizza Hut tu.. wooo ~

So,... untuk tahun ne 2011... Aku telah menghadiahkan 1biji henpon NOKIA C1-01 untuk makku yg terchenta.. ade kamera okay!... huhuhu.. Ne bolehlah menggantikan henponnye yg telah nazak akibat dibaling oleh Si tecik Sara yg tomey itu.... jadi harap mak suke sangat...
Mmuuaahhh!! Sayang mak.. :)

~ NOKIA C1-01 ~
(Inilah dia yg termampu wat masa ne...hehehe..)

Sayang Makkkkk....

No comments: