January 13, 2012

I Need FREE Break!!

Yes!! This year akan menjadi tahun yang sebok bg aku..start dr end of last year aku dah sebok ngan event company... Dengan tanggungjawab dan kepercayaan yang telah diberikan oleh orang-orang tertentu pada aku, menambahkan lagi kesibukan aku untuk tahun neh... Berdua kali ganda plak bila kne organised dan manage company internal events plak untuk Sports Club company,... Tambah lagi 3 kali ganda bila skang aku kne take over kerja2 manage defect building dan houses yang dah di handover kat purchaser.. nak ngadap purchaser yang banyak sangat ragam nye buat aku stress kekadang tu... huhuhu... Itu baru hal keje.. Belum masuk dengan aktiviti luar aku yang telah di schedulekan setiap minggu.. Dengan aktiviti Kelab Toastmasters, schedule aku every week dekat Gym.. dan macam2 lagilah,.. tambah lagi skang aku ade wat bisnes kecik2 untuk handmade coklat steamed kek...Kekadang tu bila time ujung minggu pon aku rasa cam penat giler buat keje,.. Tapi xpela, as long aku boleh catch up semua aktiviti yang dilakukan tu dan semua tu buat aku seronok dan tak pikir bende2 yang tak patut dan tak perlu aku pikirkan...

Ape yang aku perlukan adelah Rehat!!!

I need a rest which is in the weekend aku just relax je,... macam neh...... hehehehe~ :)
Macamne ke sepanjang hari,....

Bersenang lenang atas katil dengan Crossword Puzzle sambil mengasah minda...

Ataupun,... tidooooo je sepanjang hari.... (errr... ini xkot, bangun lewat mungkin la..huhuhu)

bolehlah kasi terbongkang relax sampai camne... ~

Agak2 boleh ker...???? heheheh
yang penting! esok dah weekend.... huhuhu

2 comments:

Asyikin said...

sekarang membuatkan terfikir yg tulis blog nie kucing ke orang. hahahaha. take it easy dear !

Lavender Lassie Roses said...

hehehe~ dah tentulah orang..kalo kucing tulis blog jawabnye masuk biter utama dalam METRO ler...ekekeek~