September 22, 2011

..Meng 'SNOOZE' ..'SNOOZE' kan nye,.... :P

Selamat pagi!!

Lama rasanya xmenjengah ke sini buat seketika waktu...membuatkan aku rindu nak berblogging.. tapi atas sebab masa dan juga keadaan membuatkan aku 'terpaksa' menyepikan diri buat seketika...

Pagi ne,.. hujan lebat yang amat diikuti dengan ribut yang agak kencang,.. bila jam henphone berbunyi rasa macam malas nye nak bangon,.. maka secara tak langsung aku meng 'snooze' kan jam enpon aku tu ke 15 minit lagi... huhuhu..

Teett..teettt... adoi~ bunyik lagi,... bunyi hujan trun dengan lebatnye mambuatkan aku menarik selimut lagi menutupi kepala..hahahaha... aku meng 'snooze' kannye lagi,... huhuhu...

Teett...teeet.... 'adoi,...dah 15 minit ker?? macam cepat jerk masa berlalu'.. dengus hatiku..
aku pun meng 'stop'kan jam enpon aku tu dan sambung melelapkan mata....tetiba,...

"Akak!! bangonn! taknak pegi keje ker??? "

huahuahua..kalini 'jam loceng' ne memang xley aku nak 'snooze' la kan.. ape lagi,.. sambil menggosok mata,.. aku gagah membangunkan diri menuju ke bilik air.. huhuhu sadisnye sebab terpaksa meninggalkan katil serta bantal2 kesayangan ku di pagi hari yang sangat nyaman ne.. huhuhu...

3 comments:

azam said...

sedap tido hujan ni...hehehe

Lavender Lassie Roses said...

tau xpo...huhuhu~

yad'z said...

huarghh.. nyenyak ouh tido dalam ujan. ahhaha... kalau lah suara mak yang lantang menjerit tu boleh diznooze kan. ahhah