September 07, 2011

Breakfast LONTONG Kuah..

Buuurrrppp!
Alhamdulillah,...
kenyang sudah... walaupun berkejar-kejaran pagi ne mencari lonotng kuah setelah sekian lama nak breakfast bersama xkesampaian,.. akhirnya harini ku gagahkan jua mencarik lontong kuah biarpun agak lewat sket ke opis..huhuhu ~ tapi aku sampai opis sharp kul 8pagi yer.. time opis hour aku 8.15am, so sempatlah nak menjamah lontong ne... tapi,...
Atas sebab aku dok kelam kabut kerana lontong ne, setibanya di opis boleh plak aku terperasan yang henpon aku tinggal dalam kereta.. Haiyarkk! manyak tol dugaan nak makan lontong ne kan.. adoi~ bergegas plak aku ke kereta amek phone yang tertinggal, parking plak mak ai jauh plak kononnye nak menyembunyikan kecacatan kenangan yang telah aku perolehi kat kampung aritu..hohoho..sadis tol~
8.10am aku bergegas ke pantri opis, dengan pantasnye aku menghirup kuah lontong tu dulu..wadduuhh!! sodapnye.. tertunai hasratku nak makan lontong pagi ne..huahuahua..
Sekarang ne plak, masa untuk sambung bekerja setelah kekenyangan breakfast bersama En. Lontong! Wee..~

No comments: