October 20, 2011

Blogger! Jom Kenal

Harini, aku nak join Segmen dr Genkcorner .. Purpose Segmen ne untuk mengeratkan ukhwah semua blogger2 yang mengjoinkan diri mereka dalam Segmen ne.. SEGMEN JOM KENAL!
Kata beliau:
"Semoga persahabatan kita di dalam dunia blogger ini bertambah erat, dan tidak timbul sebarang perselisihan faham..Insayaallah.."

Dalam segmen ne,.. aku akan sharekan serba sedikit tentang diri aku:

***
Nama :
Lassie Rose (lebih senang dgn panggilan ini utk dunia blogger)

***
Umur :
26 tahun, 6 bulan 1 minggu.. (dari tarikh arini)

***
Asal:
Actually aku dilahirkan kat Alor Setar, Kedah tapi dibesarkan di Johor Bahru. bukannye ape, sebab that time abah aku ne army. So, mak abah aku pun asalnye dr Alor Stear, Kedah. Then the best way, aku dilahirkan disana..lepas mak pantang baru balik JB.. Apepun aku berbangga bila ada kaitan dengan 2 negeri ne.. Since masa 3 tahun aku blaja pun aku dapat sambung blaja kat negeri kelahiran aku.. So, dua2nya amat bermakna.. :)

***
Blog:
Aku start mula berblogging ne dah lame... dlu aku ade 1 blog, dari kat kampus dlu tapi sayangnye udah jahanam manam jadiknye xtau ler apesal..So, last year aku start balik berblogging menggunakan blog yang baru seiring dengan kehidupan aku yang dibekalkan dengan semangat baru untuk hadapi dugaan di alam yang fana ini.. Chewahh! :P Korang boleh bace kat sini 'My New Life'... Pada mulanya, blog ne aku nak jadikan as diary, yang mane aku boleh luahkan setiap apa yang berlaku serta yang terbuku dalam hati.. Dlu kecik2 aku suka sangat meluahkan setiap apa yang aku rasa atas helaian kertas, pastu lipat2 masuk dalam envelope, pastu simpan dalam kotak.. sampai sekarang still ade lagik, oke! then aku dah maju sket, beli buku diary yang siap ade mangga dlu tu..korang ingat lagi tak?? macam ne ha..

So,..skang ne bila dah seiring dengan kemajuan yang amat pesat dengan alat komunikasi massa yang teramat advance..semuanya boleh dengan 'maya'.. maka aku pun mengubahnya kepada blog... itulah sejarah kisah blog aku,..hehehe~
Apepun,.. selamat berkenalan semua! :)

4 comments:

Diyana Ali said...

helooo, salam kenal dr segmen same ni, jom dtg sini :)

Haniada said...

Salam kenal.. hehe :)
dtg dari segmen yg same.. jom singgah blog saya jugak.. ^^

Unknown said...

salam.. dari segmen yg sama.. sudi singgah lah ye... ercy suka u blog..... cute...

Just Mini Love said...

hye,, salam perkenalan ;)

ieyza dtg dari segmen yg sama ;)